نشریه تخصصی مطالعات، سواد و تحلیل بازیهای دیجیتال* صفحه انتشارات ما: https://virgool.io/Bazibaan
المپیادی از جنس دانشآموزان با سواد
اختتامیه دومین دوره المپیاد سواد رسانهای برگزار شد
بازی بان - شماره چهارم/ شهریور ماه 97
لینک دانلود: bazibaan.com
دکتر محمدصادق باطنی دبیر علمی المپیاد سواد رسانهای:
نوجوانان برگزیده در این المپیاد بدون شک از نخبگان و آینده سازان کشور در عرصه رسانه خواهند بود. در همین راستا این المپیاد یک المپیاد مساله محور بود که با قرار دادن دانشآموزان در موقعیتها و مسائل رسانهای ارزیابی از آنها در دو بخش انفرادی و گروهی انجام میشود. در همین راستا شرکت در ضبط برنامه برنده باش شبکه سه سیما، ارائه کمپین تبلیغاتی برای یک فیلم سینماییِ در حال ساخت، شرکت در یک بازی-آزمون سواد رسانه ای مبتنی بر واقعیت افزوده، ارائه نقد شفاهی و مکتوب بر فیلم ready player one با موضوع آینده پژوهی رسانهها، ارائه طرح یک مسابقه تلویزیونی سواد رسانهای برای پخش از شبکه چهار سیما، ارائه طرح یک «موقعیت سرگرم آموزانه» مبتنی بر سواد رسانهای، تجربه زیارت مجازی امام رضا (علیه السلام) توسط عینکهای VR، تجربه ضبط برنامه تلویزیونی در استودیوی تولیدی مجتمع شهید آوینی بسیج صداوسیما و تشکیل کانال در پیام رسان بله و همچنین سوالات و کاربرگهای تعریف شده بر مبنای آنها ملاک ارزیابی نهایی دانشآموزان در ایام برگزاری این رویداد بود. همچنین برگزیدگان این رویداد در رویداد IMLO 2019 یا همان المپیاد بینالمللی سواد رسانهای که سال آینده در کشور اندونزی برگزار خواهد شد شرکت خواهند نمود.
مطلبی دیگر از این انتشارات
گیم دیزاین بازیهای واقعیت مجازی
مطلبی دیگر از این انتشارات
مسجد جای این کارها نیست؛ اولین رویداد مسجد-محور بازی و برنامک
مطلبی دیگر از این انتشارات
ده فرمان معتبر برای تولید بازی موبایلی