تجربه ای از قانون جذب ویاقدرت تفکر

بنظرمن همه ی این کلمات در وصف مغزوتفکر بسیار فوق العاده قوی انسان هستند و به هیچ عنوان چیزی نیستند که دور از عقل و منطق باشند.
بقول امام علی ع که می فرمایند:ساعتی تفکر بهتر از هفتاد ساعت عبادت است.
از همان لحظه ای که به فکر کردن خوی میگیرید، در راه ترقی گام بر میدارید. «پستالوژی»
الماس را جز در قعر زمین نمیتوان پیدا کرد، و حقایق را جز در اعماق فکر نمیتوان یافت. «ویکتور هوگو»
ناپلئون: تدبیر همیشه بر شمشیر غالب است.
انیشتین: تمامی علم و دانش چیزی بیش از پالایش اندیشیدن هر روزه نیست
ودرآخر امی تان می گوید: نمی توانید سرنوشت تان را تغییر دهید ,نگرش تان را عوض کنید

همان طور که از سخنان درک و دریافت این موضوع سخت نیست که تفکر چه جایگاهی دارد و چقدر میتواند همه چیز را تغییر دهدپس ایا وقت آن نرسیده کمی از این نعمت استفاده کنیم؟
اما چه تفکری باعث این میشود؟؟؟
آنچنان که برخی دانشمندان درمورد بناگذار فیزیک مدرن یعنی انیشتین در تحقیق بر روی مغز او دریافتندکه تنها 5%استفاده باعث شگفتی های زندگی او شده است.
همه مغز چه میکند؟؟؟؟
باز هم سوال خودم را تکرار میکنم ایا وقت استفاده از تفکر فرا نرسیده؟؟؟؟

من به دلیل شرایطی درگیر افسردگی شدیدی شده بودم و بسیار رنج میکشیدم و اقدام به خودکشی هم داشتم اما برای درمان افسردگی خود به دکتر مراجعه نمیکردم اما من با استفاده از قدرت تفکر خود توانستم آثارافسردگی را درخود از بین ببرم.
همچنین من درگیر بیماری پیشرفته میگرن بودم میگرن بیماری است که درمانی برایش پیدا نکرده اند و فقط شما باید با ارامبخش های مصنوعی که ما آن هارا به نام قرص میشناسیم خود را ارام کنیم.اما من تصمیم گرفتم و تصور کردم که دیگر سردرد ندارم و قرص هایی که با نبود خودشان خواب شبانه و روزانه را ازمن میگرفتند را کنار گذاشته ام و نتیجه شگفت اور بود. درحدود 6 ماه است که رنگی از سردرد های وحشتناک میگرنی در زندگی من پیدا نیست.

پس تفکر شما جواب گو مسئله های شما هست:)
اما سراغ جواب خود برویم چه تفکری؟
مثبت اندیش باشیم و دوری از منفی گرایی شما احتمالا در این دوران خیلی منفی گرا شده اید اما تا کی؟؟؟خوب یک راه بهتر دارم مثبت اندیش شوید تا بهترشود روزگارتان.
شما تمام عمر خود را منفی بوده اید و چیزی نشده حالا مثبت اندیش شوید تا بفهمید چه اتفاقی می افتد.سنگ مفت گنجشک مفت :).
منفی گرایی باعث میشود پیشتر درگیر مسائل منفی شویم و تمرکزو دقت را از دست دهیم و دگیر خودتان میتوانید حدس بزنید...

ازیک قهرمان ورزشی سوال شد فکر میکردی که قهرمان شوی؟گفت شوخی میکنی من هر شب خود را در سکوی اول تصور میکردم...
ایا شما نیز در زندگی خود درگیر و مواجه با تصورات خور را داشته اید؟خوب اگر بله که ادامه دهید و اگر نه تست کنید چیزی از دست نمی رود...(:
من در بچگی ذهن خیلی کند کاری داشتم و به سختی میتوانستم الفبا و عربی و حتی جدول ضرب را از بر کنم اما درزمان فرارسیدن دبیرستان داستان علاقه قلبی شدید به برق صنعتی باعث شد تا من دست به کار شوم وبا مغز خودم بازی کنم این بازی چیزی را برای من به ارمغان اورد که به در حال حاضر باعث شده تا بتوانم اسم باهوش را به یدک بکشم.
نمونه وسند زنده برای تایید این جمله هستم که هوش مانند عضله ای قابل تقویت است و رشد میکند.
بیایید تغییر کنیم... بیایید تفکر کنیم بیایید کتاب بخوانیم تا پرورش فکر دست یابیم...

من تنها انسانی نیستم که نتیجه گرفتم از قدرت ذهن خودم بلکه ادما هایی مانند ادیسون،بیل گیتس،ایوان ماسک و استیو جابز...
ایا در کلامشان عمق تفکر را درک نمیکنید؟؟؟؟؟
فکر میکنید آنهاذاتی موفق به دنیا امدن؟
اگر این طور فکر میکنید پس چرا انقدر سختی رو تحمل کردند و به موفقیت رسیدند؟چرا ایا جای سوال برایتان نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته نکته آخر هم اضافه کنیم اندیشه های بیهوده ای که جهت به شما ندهند یعنی باعث حرکت شما نشوندجز قدرت شما نیست....
به راستی که زندگی آینه ای است که درون تورا منعکس میکند به خودت.
باامید درون زیبا و زندگی زیبا... :)
شاید هم خیلیا فکر این را دارند که محکوم به زندگی خود هستند اینهایی که درون پست آورده شده تئوری نیست بلکه تجربه است...تغییر دهید تفکر و سبک باور های خود را چیزی از دست نمی رود و حداقل چیزی که به شما میدهد حس رضایت آرامش است.