کانال های یوتیوب برای بازی سازی (به خصوص یونیتی)!!!!

محبوبترین موتور بازی سازی جهان : Unity!!
محبوبترین موتور بازی سازی جهان : Unity!!


سلام!!

من کلا خیلی چیزا رو تو یوتیوب یاد میگیرم، جاوا اسکریپت ، پایتون، ایلاستریتور و....... یکی از اونایی که دارم توش از یوتیوب کمک میگیرم بازی سازیه!!!

شاید شنیده باشین که بزرگترین دانشگاه دنیا یوتیوبه! که خب هست واقعا....

حالا اومدم چند تا از کانال های یوتیوبی که برای ما ساختن و توش بازی سازی رو اموزشش میدن رو به شما هم معرفی کنم. (میگن زکات علم، نشرشه، که علم من اینجا این کانال هاس??)

شماره 1!! اینو خودم به شخصه خیلی خوشم اومد خیلی روونه بیخودی لفت نمیده سر هر چی سریع میگه و رد میشه. همه ویدیو هاش مرتب و منظم چیده شده توی پلی لیست ها هر کدوم برای یه چیزی.. برای هر کدوم از پلی لیست ها و اموزشی که میده ، یه بسته از منابع و مدل های سه بعدی و تکسچر ها وو....... داره توی سایتش که رایگانن.. اسم کانال brackeys

شماره 2!! این کانال فارسیه خصوصیتش هم همینه، خیلی هم ویدیو های زیادی نداره توش ولی به درد بخوره! اسم کانال بهنام رضایی

توجه توجه : این کانال های دیگه رو من اصلا توش نرفتم فقط برای این مطلب پیداشون کردم که بگم: پس توضیح خاصی براشون  ندارم!????

شماره 3!! اسم کانال Game Maker Toolkit

شماره 4!! اسم کانال snoman Gaming

شماره 5!! اسم کانال  GDC

شماره 6!! اسم کانال GDQuest  اینجوری که من دیدم کار با یونیتی رو یاد نمیده!!!! یه چیزی به نام godot

شماره 7!! اسم کانال Sykoo

شماره 8!! اسم کانال Design and Deploy   این کانال هم فقط یونیتی نیست! هم اکسل داره هم اکسس داره  و....

شماره 9!! اسم کانال Game Dev Underground

شماره 10!! اسم کانال  Phantom Game Designs