برنامه نویسی،خوب یا بد؟ مسئله این است!!

سلام من امیرکسری اسماعیلیان هستم و قراره در این نوشته بپردازیم به اینکه برنامه نویسی خوبه یا بده؟ پس با من همراه باشید

خوب یا بد؟
خوب یا بد؟

اول از همه بریم سر اینکه برنامه نویس ها کی هستن؟

به نظر من بهترین تعریف برای برنامه نویسا اینه که اونا یک رابط بین ما و کامپیوتر هستند

یعنی حرف های ما رو تبدیل به چیزی می کنن که کامپیوتر هم اونا رو بفهمه

حالا حوزه های برنامه نویسی چیه؟

  • برنامه‌نویسی تحت وب
  • برنامه‌نویسی تحت دسکتاپ
  • برنامه‌نویسی تحت موبایل

حالا بریم سر معروف ترین زبان های برنامه نویسی :

  • پایتون
  • جاوااسکریپت
  • جاوا
  • کاتلین
  • سوئیفت
  • سی شارپ
  • پی اچ پی
  • روبی
  • گو
  • و ...

مزایا شغل برنامه نویسی

  • درآمد بالا در صورت حرفه ای شدن
  • نبود نیاز ارتباط با کارفرما(من خودم این مورد برام بدی برنامه نویسیه:) )
  • تعیین ساعت کاری در صورت فریلنسر بودن
  • داشتن جایگاه اجتماعی بالا
  • پیشرفت در مقام و سمت
  • بالا رفتن قدرت حل مسئله
  • رییس خود بودن در صورت فریلنسر بودن
  • یکی از بهترین شغل ها در زمان کرونا

حالا بریم سر معایب برنامه نویسی

  • کمبود تحرک
  • مصرف بالای کافئین
  • خواب کم
  • تضعیف چشم
  • کمر درد
  • منزوی شدن(این مورد نسبی هست)
  • استرس بالا
  • وسواس فکری
  • فریلنسر بودن در این کار به معنی تمام وقت بودنه!!
  • نبود مزایا کاری



البته برنامه نویسی اون قدر هایی که میگن سخت و آسون نیست و همه چی به شما بستگی داره!!

تمام شد این مطلب دوستان،امیدوارم خوشتان اومده باشه هیچ بد و خوب مطلقی وجود نداره پس تصمیم گیری با شما است،خوب یا بد؟ نظرتان چیست؟