Product Designer
The Sprint Design
"Sprint"
فرمولی تحول آمیز را برای آزمایش ایده ها ارائه می دهد برای شما که در یک استارتاپ هستید یا در یک سازمان بزرگ کار می کنید در طی پنج روز ، شما از ایده به نمونه اولیه و تصمیم گیری می رسید علاوه بر آن در زمان و هزینه صرفه جویی می کنید.
جیک نانپ یک فرآیند پنج روزه بی نظیر را برای حل مشکلات سخت در گوگل ایجاد کرد که علاوه بر آن در بیش از صد شرکت به اثبات رسیده است. کارآفرینان و رهبران هر روز با سوالات بزرگی روبرو می شوند: مهمترین مکان برای تمرکز بر روی هدف شما چیست ، و چگونه شروع می کنید؟ ایده شما در زندگی واقعی چگونه خواهد بود؟ قبل از اینکه بتوانید مطمئن باشید راه حل مناسبی دارید ، چند جلسه و بحث انجام می دهد؟ اکنون یک روش مطمئنی برای پاسخ به این سؤالات مهم وجود دارد: Sprint به شما یک قدرت می دهد که می توانید قبل از انجام هرگونه تعهد گران ، آینده را ببینید از محصول تا واکنش مشتریان.
مقدمه
مراحل Sprint
مشکل را تعریف کنید و بعد از مشخص شدن مسئله ، تیم به حل چالش موجود می پردازد.
دوشنبه
مشکل را درک کنید
+ نقشه چالش را تهیه کنید.
+ از کارشناسان شرکت خود بخواهید آنچه را که می دانند در میان بگذارند.
+ یک هدف را انتخاب کنید: یک قسمت مهم و البته قابل کنترلی که بتوان در مدت یک هفته آن راه حل کرد.
سه شنبه
راه حل ها را ایده آل کنید
+ روی راه حل ها و ایده ها تمرکز کنید.
+ با الهام شروع کنید: مروری بر ایده های موجود برای اصلاح و بهبود.
+ تمام راه حل های ممکن برای مشکلات کاربران خود را کاوش کنید.
چهارشنبه
تصمیم گرفتن
+ یک مجموعه از راه حل ها و ایده ها دارید.
+ تصمیم گیری کنید و ایده های خود را در یک فرضیه قابل آزمایش قرار دهید.
+ هر راه حل را نقد کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک بهترین فرصت را برای دستیابی به هدف بلند مدت شما دارند.
پنجشنبه
یک prototype ایجاد کنید
+ یک ایده را در نظر بگیرید تا آن صفحه داستانی را به prototype تبدیل کنید.
+ با تمرکز بر روی مشتری یا محصول ، می توانید نمونه اولیه خود را فقط در یک روز به پایان برسانید.
جمعه
prototype خود را با کاربران تست کنید.
+ تا جمعه ، شما راه حلهای امیدوارکننده ایجاد کرده اید ، بهترین ها را انتخاب کرده اید و یک نمونه اولیه واقعی را ساخته اید.
+ در تکرار بعدی به مشکلات رسیدگی کنید.
مزایای اجرای یک Sprint Design
+ مشکلات طراحی را به صورت عجیب و غریب حل می کند.
+ به شما امکان می دهد زود هنگام شکست بخورید.
+ کل فرایند Sprintبر محور کاربر است.
+ در یک کلمه همه ناکارآمدی ها و بحث های ناکارآمد را کاهش می دهد.
مطلبی دیگر از این انتشارات
چرخه عمر محصول
مطلبی دیگر از این انتشارات
4 ویژگی پرتفـــــوی یک طراح!
مطلبی دیگر از این انتشارات
تفاوت کاربردپذیری (Usability) با نرخ تبدیل (CRO)