نتیجه کنکور تیر ماه ام هم اومد🤕🥴

دقیق ترین ابزار تخمین رتبه
دقیق ترین ابزار تخمین رتبه


سلام گلای تو خونه، محصلای نمونه😁بالاخره نتایج کنکور تیر هم اومد و تقریبا یه نفس راحت کشیدیمممم،هر چند نتایج نهایی هنوز مونده اما با این حال بازم میتونیم حدس بزنیم که از رشته ایی که عاشق اش هستیم قبول میشیم یا نه، اما همچنان یه استرسی باهامونه و تا پامونو برای ثبت نام توی دانشگاه نذاشتیم باورمون نمیشه که دوران کنکور تموم شده …

شما رو نمیدونم ولی من که خیلی استرس دارم ببینم با این تراز و درصدها چه رتبه ایی تو منطقه مون میارم

البته من تا حدودی از تراز و درصدهام راضی ام.. اولش خیلی ترسیدم اما بعد دیدم نسبت به بقیه و سطح سوالات درصد و تراز خوبی بدست آوردم(خوشحالی زیاد)

تصمیم گرفتم از نرم افراز تخمین رتبه ها استفاده کنم و دست به دامان شون بشم و از بین ابزار های تخمین رتبه
مال مدیکال نتیجه بهتر و نزدیک تری بهم داد تا رتبه مو بدونم

هر چند همه این ابزار ها درصد خطا داره ولی تجربه من با مدیکال بهتر بود شما هم هر چی استفاده کردین رو تو کامنت ها پیشنهاد بدین چون تو این تایم بچه ها نیاز دارن به ابزار های خوب و کمک کننده میشه..…

چون در آخر با وجود این ابزار ها میتونیم امیدوار تر باشیم و واقع بین تر بشیم نسبت به رتبه مون..

مود من روزی که تراز ها اومد: رفتم سراغ نرم افراز تخمین رتبه مدیکال و نفس عمیق کشیدم😮‍💨

شروع کردم به زدن درصدها و نمرات و جیجینگ نتایج ظاهر میشن

ولی خوب روش استفاده اش چه جوریه ؟ خیلی آسون

برای استفاده از ابزار تخمین رتبه کنکور مدیکال فقط کافیه

رشته تحصیلی و سهمیه مناطق یا سهمیه مورد نظر رو انتخاب کنی

و

درصد های کنکور و معدل کل نهایی یا ﻧﻤرات نهایی به همراه سال هاشون رو وارد کنی و به همین سادگی از دقیق ترین ابزار تخمین رتبه استفاده کنی و حالشو ببری، میتونی همین الان بزنی رو این متن آبی لینک دار و تخمین رتبه رو انجام بدی.


حالا روش کارش دقیقااااا به چه صورته ؟

حالا تا جایی که من فهمیدم تخمین رتبه کنکور مدیکال با در نظر گرفتن تاثیر ۴۰٪ معدل امتحان نهایی اومده یه ابزار آنلاین کاملا جدید رو برای اولین بار حتی زود تر از کانون قلم چی و سایر وب سایت های مشاوره کنکور توسط تیم مشاوره کنکور مدیکال استوز و تیم مشاوره دکتر بهمنی انجام شده. شاید فکر کنی قضیه همینجا تموم میشه ولی باید بگیم که نه، چون این نرم افزار تخمین رتبه کلی امکانات دیگه ام داره که دیگه حوصله تایپ کردن نداشتم خودتون برین بخونید.( از همون لینک آبی بالا که گذاشتم)

( و من از دیدنش خیلی اسپارکلی شدم و ذوق داشتم باهاتون به اشتراکش بزارم که برید لذتش رو ببرید)

اولین چیزی که شما بعد از تخمین رتبه کنکور دنبالش هستین چیه؟

آفرین، مشاهده نزدیک ترین کارنامه های قبولی سال های گذشته با کارنامه کنکور و رتبه شماست که خوب در تخمین رتبه کنکور مدیکال این امکان رو خدا رو شکر قرار دادن و می تونیم با استفاده از این مطابقت کارنامه مون با کارنامه های قبولی سال های گذشته به راحتی متوجه بشیم که در نهایت شانس قبولی شما برای کدام دانشگاه و چه رشته دانشگاهی وجود داره.

خب از اونجایی که این تیم مشاوره دغدغه اش، بر طرف کردن نیاز داوطلبای کنکوره، فکر اینجا رو هم کردن. بعد از این که شما با استفاده از این نرم افزار تخمین رتبه کنکور با معدل امتحان نهایی، تونستین حدود رتبه خودتون در کنکور رو متوجه بشین. خیلی راحت می تونین به کارنامه های نزدیک به رتبه خودتون دسترسی پیدا کنین .

خلاصه که خیلی گوگولی و کاربردی بود خوشحال میشم تجربه ها تون رو از ابزار های مختلف بهم بگین کنکوری های ویرگولی و حتما تجربه تون از مشاور گرفتن تو این دوران برای انتخاب رشته رو هم بهم بگین لطفا می خوام ازش یه پست خوب در بیارم که کمک کننده باشه واسه بچها


پ.ن:در ادامه بگم این یه معرفی دلی بود و تبلیغاتی انجام نشده صرفا یه پیشنهاد کاربردی دادم.