با درسا چیکار میکنے؟

سلام سلام
سلام سلام
درس مثلا شیرین ریاضی
درس مثلا شیرین ریاضی

از نظر من،ریاضی بدترین درس دنیاست و من اصلا باهاش کنار نمیام...

همین الان که این پست رو آماده انتشار میکنم،از دوازده شب چهارشنبه چن دیقه ای گذشته و وارد پنجشنبه شدیم،چن روز تا جمعه مونده و من امتحان ریاضی دارم ولی بیخیال عالم به امید شروع درس از فردا،دارم تو ویرگول پست میزارم?✌?

کلا به گفته معلمام و مامانم و ...بنده ریاضیم بیسته،ولی از اونجایی که علاقه ای ندارم و دقت نمیکنم،از وقتی کلاسا آنلاین شده تو امتحان ریاضی دو ساعت سر یه سوالم چون مواقع درس به این موضوع اهمیتی نمیدم ولی اگه خوب گوش کنم تو یک صدم ثانیه سوالا رو حلش میکنم...

درسی که تا هست ریاضی شیرینه
درسی که تا هست ریاضی شیرینه

من سوم که قرار بود به درسمون اضافه شه رفتیم کتابا رو تحویل گرفتیم اول از همه اجتماعی رو بررسی کردم...

یک هزارم ثانیه نگذشته بود که کنجکاو شدم بدونم ذوقم واسه چیه این کتاب مسخره بوده...

نه خداییش شما دوسشدارین؟؟!!(نه جون من)

فارسی
فارسی

درسای پر متن بی مزن ولی این درس کوتاها هستن...

خیلی خوبن انقد لذت بخشن که نگو...

امید من تو درسا
امید من تو درسا

علوم که عاشقشم...

من اصن،اصن راستشو بخواین،من میخوام دکتر شم

(اونم با این وضع درس خوندم)

ولی سعی میکنم به امید خداوند بزرگ(?)موقع انتخاب رشته که شد شاید یخورده جدی تر درس بخونم...

خوب دوستان واسه اینکه خیلی خسته نشین طولانیش نمیکنم(الانم نصف شبه من مغزم نمیکشه)یکشنبه بقیه رو مینویسم چون تا شنبه درگیر امتحانم...