تابستان خود را چگونه گذرانید؟

سلام از طرف کسی که خیلی‌ها فکر میکردن خداحافظی دائمی کرده و رفته، امید به حضور توی ریویوهای آقای پارسا، بهانه‌ای برای نوشتن شد، این مدت که نبودم، توی کانال تلگرامم مینوشتم:https://t.me/+f6Mar4fiWn85MzJk

اینجانب امسال، به سختی زنده موند و در این راستا به عنوان جایزه‌ی زنده موندنش، فردای کنکور تنهایی رفت مشهد، خونه‌ی آقاجون مهربونش :)

اینجا قراره هم‌قدم با عکس‌ها، تابستون من رو مرور کنیم، منتظر آلبوم تابستونی جذاب شما هم با تگ تابستان من هستیممم.

دورهمی‌های عصرونه من و آقاجون که از خاطرات اینکه چطور عاشق مامان‌بزرگم شدن برام تعریف می‌کردن...

نودل درست کردن با پایه ترین خاله‌ی دنیا و دیدن چندین باره‌ی فیلم‌های مورد علاقه

آغاز متمم خوانی که به دلیل مهارت آموزی، فعلا نیمه رهاشده

اون چایی لیمویی که برای همه درست کردم...

بیرون رفتن با خاله کوچیکه مهربونم...

مهمونی خونه خاله بزرگه که خیلی آدم‌بزرگ‌وارانه، شیرینی خریدم و رفتم خونش :)))

گلخونه‌ی آقاجون که سبزترین گوشه‌ی دنج جهان منه...

کتابی که به پزشکم هدیه دادم...

پردیس کتاب و بوی مست کننده‌ی کاغذهای اون جهان‌هایی که توی جلد کتاب خفتن...

اختصاص دادن کل اولین بودجه‌ی سفرم برای خرید دکوریجات :))

سرماخوردگی‌ای که هنوز به خاطر ناپرهیزی‌هام ادامه داره...

شیرینی اولین درآمدم...

جایزه‌ی اولین درآمدممم

سفر رفتن خاله بزرگه و افتادن خونش دست من و خاله‌ی پایم...

کتابخونه‌ی دوست داشتنی خاله :)))

گلدونی‌ که برای خاله هدیه گرفتم :)))


درختی که علی رغم خم شدن طی جبر روزگار، همزمان رشد هم کرد

شعری که موقع چاپ بنر خوندم...

برگشتنم به خونه

مثل کل تابستون، همچنان مطالعه‌ی طراحی سایت و سئو، میتونم بگم الان تا حدی کارشناس سئو محسوب میشم:/ (در این پست اصول سئو رعایت نشده)

ماژیک هدیه گرفتن از خواهر کوچیکه

پیدا کردن یه کافه دنج برای درس خوندن و انجام پروژه‌های فریلنسری(پیشنهاد کار هم توی کافه رو گرفتم اما ساعتش خوب نبود و رد کردم:/ )

خریدن دفتر برای یه اقدامی که هنوز راز محسوب میشه، من خطاب به دفترم: نشود فاش کسی آنچه میان من و توست...

نوشتن، نوشتن و نوشتن

حتی یه پست برای کانال غزاله نوشتم و توی چالشش برنده شدممم

از نمایشگاه لواز تحریرهای که دوست داشتم رو خریدم :)))

و در پایان، حسن ختامی از غاده السمان...

از تابستون شما چه خبر؟ وی عاشق نوتیف کامنت‌های شماست :)))