پاسخ به پرسشنامه‌ آقای‌محسنی《دست‌انداز》


۱.اگر مجبور شوید فقط پنج یادداشت خودتان را در ویرگول حفظ و باقی را حذف کنید. آن پنج یادداشت کدام‌ها هستند؟

_حس خوبتان را به اولین فردی که به ذهنتان میرسد، هدیه دهید:)

_۱۲ جلدکتاب که حالا حالا ها ساکن ذهن و قلب من هستن

_می‌نویسم، پس زنده‌ام!

_پرمحتواترین پادکست‌های روانشناسی، توسعه فردی و مدیتیشن

_فهرست معرفی محبوب‌ترین سینمایی‌های الهام‌بخش و انگیزشی جهان (پارت۱)


۲.پنج مورد از بهترین نام‌‌ پروفایل‌هایی که در ویرگول دیده‌اید.

_از نظر من بهترین نام پروفایل استفاده از نام و نام خانوادگی حقیقی مون هستش، البته به تصمیم دوستان در راستای حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی احترام میزارم.


۳.پنج مورد از بهترین متن‌ پروفایل‌هایی که در ویرگول دیده‌اید.

_ به راستی من خودم هم نمی‌دانم کیستم.

_ معلوم نشد که در طربخانه‌ی خاک/نقاش ازل بهر چه آراست مرا

_ تا دلی آتش نگیرد حرف جان‌سوزی نگوید / حال ما خواهی اگر، در گفته‌ی ما جستجو کن!

_ پستیم و بلندیم و کمالیم و کمیم.

_ به رشتـِهٔ رَگ‌گُل بَستـِه‌انْد دَستِـهٔ ما رآ


۴.پنج مورد از بهترین عکس پروفایل‌هایی که در ویرگول دیده‌اید.

_ انتخاب عکس پروفایل به سلیقه شخصی افراد ارتباط داره و اکثر اوقات متغیر هستش و معیار خاصی برای امتیازدهی بهشون وجود نداره.


۵.میزان رضایت شما از سایت ویرگول در چه سطحی است: عالی، خیلی‌خوب، خوب، متوسط و یا ضعیف.

_ خوب


۶.پنج موضوعی که به آن‌ها خیلی علاقه دارید را به ترتیب علاقه‌تان بنویسید.

_ روانشناسی

_تولیدمحتوا

_معما

_چالش

_کتاب


۷.پنج موضوعی که به شدّت از آن‌ها متنفرید را بنویسید.

_دورویی

_ریاکاری

_ادای همه‌چیزدانی را درآوردن

_فیلم ترسناک

_سعی در القای شیوه تفکر خود بر دیگران

پ‌ن: این سوال را طبق تعبیری که از آن دریافت کردم پاسخ دادم.


۸.نام پنج کاربری که نوشته‌هایشان کفر شما را بالا می‌آورد را بنویسید.

_ اینجا یه پلتفرم آزاد با محتواهای متنوع هستش و من بنا بر حق انتخابی که دارم طبیعتا پست‌هایی رو دنبال می‌کنم که این حس رو ازشون دریافت نکنم.



۹.نام پنج کاربری که دوست دارید خیلی بیشتر بنویسند.

_ مجتبی شکوری

_ جادی میرمیرانی

_ آرش نقدی

_ شکیبا شاملو

_ پرستو دیبا


۱۰.نام پنج کاربری که دوست دارید کمتر بنویسند.

_ علاقه‌ای به محدود کردن دیگران ندارم.


۱۱.نام پنج کاربری که هنوز چیزی در ویرگول ننوشته‌اند ولی دوست دارید بنویسند.

_ خاطرم نیست اما اگر موردی رو مشاهده کردم از طریق کامنت‌هایی که گذاشته بوده به نوشتن ترغیبش کردم.


۱۲.نام پنج کاربری که دوست دارید بلاکشان کنید ولی تحمّلشان می‌کنید.

_ همچین موردی رو مشاهده نکردم.


۱۳.نام پنج کاربری که دوست دارید جزو دنبال‌کنندگان شما باشند.

_ خانم آسیه محمودی

_ سمیراسرباز

_ جادی میرمیرانی

_ مجتبی شکوری

_ پرستو دیبا


۱۴.نام پنج کاربری که با عشق و علاقه مطالبشان را دنبال می‌کنید.

_مسلما همه افرادی رو که که در حال حاضر دنبال می‌کنم با همین معیار انتخاب کردم و چون دوست‌دارم واقعا مطالبشون رو بخونم و در حد یه لایک گذرا نباشه افراد مورد علاقه زیادی رو دنبال نکردم.

۱۵.پنج مورد از چیزهایی که وقتی در ویرگول با آن‌ها مواجه می‌شوید، اعصاب شما را به هم می‌ریزند.

_ وقتی آخر نوشتن متوجه میشی بخش عمده‌ای از پستت ثبت نشده و از بین رفته.

_این که پست‌هایی که با خریدن بسته افزایش بازدید بیشتر دیده شدن هم میرن جزو منتخب‌ها.

_وقتی بعضی‌ ‌پست‌ها در یک لیست منتخب چند بار اسمشون هست.

_منتخب شدن پست‌هایی که گاهی اوقات لایق نیستند.

_ کند شدن و گیر کردن سایت موقع پست نوشتن.

_حداقل از پست‌هایی که منتخب می‌شن حمایت بیشتری بشه تا تولید کننده محتوا احساس کنه وقت و انرژی‌ای که صرف نوشتن در ویرگول می‌کنه ارزشش رو داره و اینکه اینجوری کیفیت سایر محتوا‌ها هم بالاتر میره و انگیزه نوشتن بیشتر میشه.


۱۶.پنج مورد از آپشن‌هایی که فکر می‌کنید ویرگول باید داشته باشد و ندارد.

_چیز خاصی جز حل کردن موارد سوال ۱۵ مدنظرم نیست.



۱۷.نام پنج کاربری که بهترین نظرها را زیر یادداشت‌ها می‌نویسند.

_ آقای آدرخش عزیزی

_ آقای محسنی(دست انداز)

_ آیرین

_ فرجانه

_ محمد مرجانی


۱۸.پنج کاربری که شور استفاده از ایموجی را در می‌آورند.

_ سلیقه شخصی خودشان است و به من ارتباطی ندارد.


۱۹.پنج کاربری که معمولاً بهترین عنوان و تیتر را برای یادداشت‌هایشان انتخاب می‌کنند.

_ دست‌انداز

_ پروکسیما

_ آرش نقدی

_ پرستو دیبا

_ خودم


۲۰.پنج مورد از بهترین تیترهایی که در ویرگول دیده‌اید.

_ در حال حاضر حضور ذهن ندارم.


۲۱.پنج کاربری که رفتن آن‌ها شما را ناراحت کرد.

_کاربرLifelover

_کاربر آنیتا

_ حمیدرضامحمدی‌پور

_آیرین

_کاربر آرمان


۲۲.پنج کاربری که بیشترین تعامل را با شما دارند.

(یا من با آن‌ها)

_ یلدا پشم‌چی

_ فرجانه

_ محمد امین اسکندری

_آیرین

_ دست‌انداز


۲۳.پنج کاربری که با شما همشهری هستند.

_نمیشناسم.


۲۴.پنج کاربری که با شما نسبت فامیلی دارند.

_هیچ‌کس



۲۵.پنج کاربری که با خواندن یادداشت‌هایشان از زندگی کردن پشیمان می‌شوید.

_هیچ‌کس


۲۶. پنج کاربری که با خواندن یادداشت‌هایشان به زندگی امیدوار می‌شوید.

_ انتشارات انجمن نوجوونا

_چیز دیگه‌ای به ذهنم نمی رسه.

۲۷.پنج کاری که ویرگول باید برای ماندگار شدنش انجام دهد.

_ تصمیم ماندن یا رفتن افراد فقط به عهده خودشون هستش.


۲۸.پنج چیزی که باعث انقراض سایت ویرگول خواهند شد.

_ کاربرانی که ترویج صیغه یا سکس خارج از عرف می‌کنند آن ‌هم با عکس‌های ناجور!

_کاربرانی که عکس‌هایشان با انواع فیگور را محتوا تصور می‌کنند.


۲۹.میزان پاسخگویی دست‌اندرکاران ویرگول به مشکلات و درخواست‌های شما در کدام سطح است: عالی، خیلی خوب، خوب، متوسط، ضعیف و یا در حد فاجعه.

_ طبق تجربه من : خوب

۳۰.میزان رضایت شما از نحوه‌ی عملکرد بخش منتخبین (صفحه‌ی اول ویرگول): عالی، خیلی خوب، خوب، متوسط، ضعیف و یا در حد فاجعه.

_ متوسط


۳۱.بنا بر تجربه‌ی شخصی شما بهترین روز برای انتشار یک یادداشت، چه روزی است؟

_هر روزی که جرقه یه ایده ناب رو حس کردی.

۳۲.بنا بر تجربه‌ی شخصی شما بهترین ساعت برای انتشار یک یادداشت، چه ساعتی است؟

_به سوال قبل مراجعه شود.



۳۳.پنج چالش و ایده‌ی برتری که تاکنون در ویرگول شاهد اجرای آن بوده‌اید.

_ ۳۰روز تولید محتوا

_۱۲کتاب مورد علاقه

_۱۲آهنگ مورد علاقه

_نامه‌ای به من آینده

_ نامه‌ای برای مادرم، مادرت، مادرامون .


۳۴.نام پنج کاربری که شیرین‌ترین یادداشت‌ها را منتشر می‌کنند.

_آذرخش عزیزی

_دست‌ انداز بدون در نظر گرفتن پست‌های سیاسی

_آیرین سابق

_فرجانه

_مهدار بنی‌هاشمی


۳۵.اگر ویرگول بنا به دلایلی از چرخه‌ی فضای مجازی حذف شود چه می‌کنید؟آیا به جز ویرگول، در جایی دیگر هم می‌نویسید؟

_ فری‌لنسر‌ تولید محتوا می‌شوم یا سایت خود را راه اندازی می‌کنم.


۳۶.اگر قرار باشد چکیده‌ای از آن‌چه در ویرگول نوشته‌اید را در قالب یک کتاب منتشر کنید، اسم این کتاب را چه می‌گذارید.

_سوار بر بال ایده‌ها برای خلق معنی بر زیستن


۳۷.آیا تصمیم به ماندن در ویرگول دارید یا به ترک آن فکر می‌کنید.

_ماندن


۳۸.اگر قرار باشد روزی ویرگول را ترک کنید، به چه علت این کار را می‌کنید.

_ راه اندازی سایت خودم.

۳۹.پنج کاربری که شما را بلاک کردند.

_بلاک نشدم.


۴۰.پنج کاربری که شما بلاکشان کردید.

_بلاک نکردم.


۴۱.ویرگول را در حال پیشرفت می‌دانید یا در حال پسرفت.

__بستگی به موارد پاسخ سوال ۱۵دارد.



۴۲.آینده‌ی ویرگول چگونه است؟

_بستگی به موارد پاسخ سوال ۱۵دارد.


۴۳. پنج کاربر ویرگول که فکر می‌کنید آینده‌ی درخشانی دارند.

_ کامیاب

_ آتنا مهرانفر

_ محمدامین اسکندری

_ یلدا پشمچی

_ محمد محسنی

_ و خودم...


۴۴. ۵کاربری که بیشترین تاثیر را از آن‌ها گرفته‌اید.

_ سمیرا سرباز

_ دست‌انداز

_ آرش‌نقدی

_ روان‌نویس

_ شکیبا شاملو




به پایان آمد این پست و ویرگول همچنان باقیست...

_ شما چه سوالاتی مدنظرتونه؟

_ نظرتون راجع به جواب‌های من چیه؟

کانال تلگرامم


خواندن‌های پست‌های سایر دوستانی‌ که در چالش شرکت کردند شدیدا توصیه می‌شود :)

https://vrgl.ir/Hi2zc


https://vrgl.ir/zoehP