چشم به راه بهــــــــــار??

بهار خواهد آمد...
بهار خواهد آمد...

????????????????


? پروردگارم..!

از هر سو فریاد عظمتت به گوش می‌رسد.

بهــــــار و دگردیسی‌ِ آن، ذره‌ایست در اقیانوسِ کبریایی‌ِ تو.


اما من بی صبرانه چشم به راه بهــــ✿ــــــار دیگری هستم.

و یقین دارم آن بهــــ✿ـــــارِ حقیقی... خواهد آمد.


بهــــــــــار و حس و حالِ رویشی که با خود به ارمغان می‌آورد را دوست دارم.

اما می‌دانم که این بهــــــــــار، تنها بهانه‌ایست برای رویش.

دلــــــی که بهــــــاریست، برای روییدن از آن رخست نمی‌گیرد.

هر کجای این هستی که باشد، بهــــــــار را به آنجا می‌کشاند.

و فقط یاد و حضور توست که خزان از هر دلی برمی‌چیند.


می‌دانم بهــــــار هرگونه که باشد، زیباست.

اما... مگر نه اینکه رنج زمستان، زیبایی آن را صدچندان می‌کند..؟


?جان آفرینم!

بهار امسالمان را متفاوت پیراستی.

نغمه‌ی "اَللّهمَّ ربَّ شَهرِ رَمَضان" و "حَوِّلْ حالَنا " در هر کوی و برزنی می‌پیچد و شکوفه می‌کارد.

تلفیق بهار و رمضان..!

عاشقانه‌ای زیباتر از این هم هست...؟


گویی قافله‌‌‌ای از خزان زده‌گان همگام با عطر بی بدیل رمضان به سمت دگرگونی، طراوت و شکوفایی به راه افتاده اند.


گویی باشکوه‌ترین جلوه‌های تو در جهانِ هستی، نقبی به عالمِ معنا زده و رهسپارِ درگاهت شده‌ و جمالِ بی مثلت را به نظاره نشسته‌اند.


?و تو ای عـزیــــز دل!

زندگی را ورق بزن

هر فصلش را خوب بخوان

همپای بهـــــ✿ـــــار شو

قدم در وادیِ دگرگونی بگذار

و از این قافله عقب نمان...


?آرزومند سالی خوش یمن برای شما هستم??


✍?به قلم:

••✧-❥فاطمه سادات جزائری❥-✧••


لبخند توست 
که سال را نکو می‌کند 
بهار بهانه ست
لبخند توست که سال را نکو می‌کند بهار بهانه ست