دوست های ویرگولی 🥳

سلام سلام و سلام به ویرگولیییی ها 🤩

با اجازه ی آفتاب گردون و بعد هم آقای شیمی دان 😄

می خواستم از ایده گرانبهاتون استفاده کنم 😍 همچون این دوستان ، متنی برای ویرگولی هایی که میشناسم بنویسم 😃

مدت کوتاهی هست که در ویرگول هستم و

تقریبا نصف تعداد آدم هایی که میشناسمشون من رو نمیشناسن😁😂

ولی مگه دوستی یه طرفه چه اشکالی داره 😄


نقطه ی عطف ورود من به ویرگول

و بزرگترین اتفاقی که بعد از ورود من به ویرگول افتاد آشنایی با دوست عزیزم کاتب بود 😍🥰

ماجرا از جایی شروع شد که پست (داستان یک نویسنده ) رو نوشتم ،

نوشتن این پست به خاطر حال بدی بود که بعد از خواندن کتاب یکی از سه گانه ی جان کریستوفر پیدا کردم .

و پایین همین پست کاتب به من پیام داد .

و شروع کردیم به حرف زدن 😄 اونقدر پایین پست ها حرف زدیم که دیدم ویرگول دیگه گنجایش حرف هامون رو نداره و تصمیم گرفتیم بریم خارج از ویرگول و با هم حرف بزنیم 😁

با تمام اطلاعاتی که من به این دوست عزیزم دادم تا چند هفته ی اول هیچ اطلاعاتی به دست نیاوردم 😐

اسمش چیه ؟ چند سالشه ؟ 🤔

و اینقدر پخته و عمیق باهام حرف میزد که تا همین دیشب فکر میکردم ازم یکی ، دو سال بزرگتره ولی حالا فهمیدم چند ماهی کوچک تر هم هست .☺️

یه دختر درون گرا که زیاد از حرف زدن خوشش نمیاد و با استعداد و خونسرد که میتونه بزرگترین مشکلات زندگیش رو هم با آرامش تحمل کنه .

الان هم تبدیل شده به بهترین دوستم 🙃



بزرگ ترین انگیزه برای ادامه دادن

یادمه بعد از نوشتن اولین پستم و چند روز بعد تازه دو تا لایک خورده بود .

آرزوم بود یکی به جای لایک کردن برام یه کامنت برام بگذاره

ولی همون لایک هم نداشتم دیگه چه برسه به کامنت 🥲

راستش خیلی از فضاهای عمومی می ترسیدم و اولین بارم بود در یک همچین فضایی فعالیت میکردم .

الان هم نه اینستا دارم ، نه توییتر نه کانال و گروهی و نه هیچ برنامه ی عمومی دیگه

تا اینکه یه روز با خوشحالی دیدم یکی برام کامنت گذاشته و اون فرد همون نگین اصل دوست عزیز من بود .

بعد از این کامنت که یک منبع انرژی برای من بود دیگه کلی امید گرفتم برای نوشتن 😍

بعد از اون دیگه خیلی با نگین حرفی نزدیم ولی مگه میشه ادم همچین کسی رو فراموش‌کنه؟

نگین ، یه دختر ساده دل و مهربون که عاشق انگیزه دادن و شاد کردن دل های آدم هاست.

هیچوقت زندگی رو برای خودش توی ذهنش اونقدر پیچیده نمیکنه که به نظرم این ویژگی خیلی خاصی هست .

اینکه زندگی رو ساده ببینی باعث میشه سخت ترین مشکلاتت هم که به نظر بقیه غیر ممکن هست رو خیلی خیلی ساده تر حل کنی .

و همینطور نگین مهربون یه ویژگی خیلی خاص دیگه ای هم داره و اون کودک درون فعالش هست .

اون میتونه با یه دختر ده ساله دوست صمیمی بشه در عین حال با یک دختر ۲۰ ساله هم دوست صمیمی باشه


و زهرا من رو دنبال‌کرد 😍

زهرا یه دختر خوش‌ذوق و با حوصله

وقتی من رو دنبال کرد احساس غروووور بهم دست داد 😌😌😌😌

یکی از اون آدم هایی که هر کسی توی زندگی یکیشونو لازم داره

مثبت اندیش و با اعتماد به نفس بالا

دوست داره همه چیز رو قشنگ تر از اونی که هست ببینه و برای آدم های خوب زندگیش ارزش‌زیادی قائله

که این با معرفت بودن اون رو میرسونه

یکی از قشنگ ترین اتفاقات ویرگولی من آشنایی با همچین آدمی بود و دنبال شدن توسط ایشون


بس نیست اینقدر از دخترا گفتم؟ 😄

حالا بریم سراغ آقایون ویرگول 😎

دومین و سومین و چندین و چندین کاری که بعد از ورودم به ویرگول انجام دادم کامنت گذاشتن پای پست های آقای والی بود.

و از همون پایین پست های ایشون حتی با کلی آدم جدید هم آشنا شدم .😅

کم کم بیشتر علاقه پیدا کردم به پست هاشون و تا جایی که یکی از کار های مورد علاقه ام در ویرگول شد خواندن پست های ایشون

چیزی از ایشون که جذبم کرد فروتنی‌ و البته یک رنگ بودنشون بود .

میشه گفت اولین آدمی بودند توی زندگیم که اینقدر خودشون بودند حتی توی فضای مجازی !!!!

دومین ویژگی خاص ایشون یک پدر فوق العاده بودن هست . به نظرم می تونند الگوی خوبی برای خیلی از پدر ها باشن ، به عنوان یک نوجوان میگم که بچه ها پدر و مادر هایی رو می خوان که در کاره ای مختلف همراهیشون کنند .

البته بعد از جلسات تراپی شون به قدری تغییر کردند که دیگه مدتی هست داخل ویرگول پست نمی‌گذارند 🥲

حتی پست های تراپیشون هم پاک کردند(آقای والی من داشتم می خوندمشون 🥲)

انشالله که شاهد یک بازگشت قدرتمند از ایشون باشیم.




و اما یک روز وقتی داشتم در ویرگول قدم میزدم

بله درست شنیدید ! داشتم قدم میزدم

که با یک پست به اسم(در ویرگول چه میگذرد ۳) رسیدم

در پست را باز کردم

بله باز هم درست شنیدید ، در پست را باز کردم

و وارد آن شدم

و از آنجایی که به شدت از اون لذت بردم تصمیم گرفتم به شعبه های دیگه ی اون هم سر بزنم

و بدین صورت بنده با جناب سفیر پاکی آشنا شدم 😁

خلاقیت ایشون ویرگولی ها از جمله من رو به تعظیم درآورده

ایشون یکی از اون معلم هایی هستند که میشه راضیشون کرد برای همه ی بچه ها بستنی بخرن😎

البته اگه نگن "حوصله ندارم!!😁"

اما از اونجایی که تازگیا یک دغدغه ی ذهنی به نام (ازدواج )پیدا کردند ، بیشتر پست هاشون مربوط میشه به کند و کاو تفکرات خانم ها

که به قول آقای جوجه تیغی

ما خانم ها خودمون اینقدر از خودمون خبر نداریم😂حرف آقای جوجه تیغی شد

راستش من یکم ازشون می ترسم😄

اگه کسی باهاشون در بیوفته با خمپاره میان بالای سرش 😶‍🌫️

فکر کنم علی آقا می تونند این موضوع رو شهادت بدن 😄😄😄


راجب سه تفنگدار چیزی شنیدید؟

یه کتاب هست که جناب الکساندر دوما نوشتن و تلفیقی از تاریخ فرانسه و انگلیس رو در بر میگیره

البته داستان اصلی روایت زندگی سه نه چهار تفنگدار هست .آتوس ، پروتوس ، آرامیس که در ابتدا جزو تفنگداران گارد سلطنتی بودند

و بعد سر یک دعوای ناخوشایند ! دارتن یان هم به این عزیزان اضافه میشه

دارتن یان باهوش ترین فرد گروه بوده

و آتوس مرشد اون ها ، یک فرد بسیار سنگین و با ابهت که هر سه نفر دیگه به شدت بهش احترام می گذاشتند و ازش حساب می‌بردند.

آرامیس ذهن باز و مکاری داشته و کار های بزرگی میکنه ، بین تمام این چهار نفر به درجات بسیار بسیار بالایی میرسه ولی خب به خاطر دلایلی‌ مقامش رو پنهان نگه میداره

پروتوس میشه گفت ، مهربون ترین و ساده دل ترین اون ها بوده و همینطور از نظر بدنی قدرتمند تر از همه ی اون ها و بعد ها اون هم مقام بالایی کسب میکنه و خیلی خیلی ثروتمند میشه

همه ی اینها رو گفتم تا سه تفنگدار ویرگول که در اصل چهار نفر هستند رو بهتون معرفی کنم .

فکر کنم از قبل بدونید آتوس کی هست؟

بله بله

ویرگولی های عزیز اسم های زیادی برای ایشون گفتند از جمله

پدر معنوی ویرگول

سلبریتی ویرگول

و ...

یا همون آقای جلال محسنی ،" دست انداز"😎

و اما پروتوس : آقای رسول والی 😎

و اما دارتن یان و آرامیس

راستش بین

آقای علی دادخواه

آقای سفیر پاکی

و آقای حجت عمومی شک داشتم .

دوستان خودشون با هم کنار بیان 😅

البته اصلا چرا مگه سه تفنگدار چهار تا نبودند ؟ چه اشکالی داره پنج تا بشن حالا؟🤔


اما بریم سراغ معرفی سه تا پسر نوجوون خفن 😎

که لیست افتخارات واقعی شون به لیست افتخارات تقلبی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری هم می ارزه 😁

آقای بنی هاشمی

یکی از آشنایی های یک طرفه فکر نمی کنم زیاد از وجود من باخبر باشن😂

چندین تا کتاب نوشتن و چاپ کردن

توی‌یک شرکت هم کار می‌کنند 🤔

چند سالشون هست ؟ ۱۸...

فقط یه سوال اینجا پیش میاد

آقای بنی هاشمی جادوگری چیزی هستید؟ 🙄




میشه گفت عجیب ترین آدمی که تا حالا بهشون برخوردم

یکی از اون نوجوان هایی که باید توی کتاب های اکشن دنبالشون کرد .

اگه اشتباه نکنم گیمر ماهری هم هستند.

و کارشون با برنامه نویسی کامپیوتر هم عالیه

نوجوانی پر فراز و نشیبی داشتند(دقت کنید جناب آقای امیر نگفتم "هیجان انگیز" گفتم"پر فراز و نشیب"😁)

که میشه ازش یه رمان با ژانر اکشن و ماجراجویی نوشت .

فقط اخطار میدم زیاد بهشون نزدیک نشید یکمی که نه خیلی بیشتر از یکمی خطرناکند 😶

ولی در کل در حال حاضر انسان با شخصیت و بسیار باهوشی هستند

و مهم تر از همه قهرمان تغییر و اراده

به نظرم آدمی هستد که اگر قرار باشه کاری رو انجام بدن به هیچ وجه ولش نمی کنند تا انجام بشه



آقای M.K.H/kasra

یه ایده جالب دادن خیلی خیلی جالب

اینکه داستان هاشون رو به بازی تبدیل کنند .

آره دیگه خلاصه عاقبت

یک گیمر خیلی ماهر با ذهن خلاق که میرن برنامه نویسی یاد میگیرن همین میشه دیگه😅

خدایی ایده ی جذابی نیست؟😁

خب دوباره برگردیم سر دخترای مهربون

بله دخترای مهربون

آقایون هیچ وقت سعی نکنید مثل دخترای ویرگول مهربون بشین چون به هیچ وجه موفق نمیشین😁😁

اما یکی که می دونم خیلی خوب شرایطم رو درک میکنه 😃

آفتاب گردون 😄

تازه کنکور داده و خیلی خفن کنکور رو با خاک یکسان کرده😎

و یک دختر با اعتماد به نفس و موفق

و بسیار با اراده

از اون آدم هایی که همیشه به مشاور بودن معروفند 😁😁

راستش شخصیت حدیث خیلی من رو یاد یکی از صمیمی ترین دوست های دوران کودکیم میندازه . البته چون شیراز بود دیگه الان خیلی در ارتباط نیستیم

جالب اینجاست که هردوتاشون هم دوست دارن برن فرهنگیان و معلم بشن😍

حالا به تحلیل شخصیت فوق العاده ی فاطمه ایمان آوردید؟ 😌🤌



وای بر من اگر اسم کارما رو نیارم

که مطمئنا یه بلایی سرم میاد😱😱😱😂😂😂

مژده دوست عزیزم که با وجود تمام مشکلات زندگیش و ناراحتیش سعی میکنه پست هایی که مینویسه پر از شاااادی باشه تا به دوست های ویرگولیش انرژی بده 🤩🤩🤩

هنوز درون گرا یا برون گرا بودنش رو تشخیص ندادم .😅

ولی ذهن و تجسم خوب و هنری ای داره

همیشه وقتی با هم بحث میکنیم پر از دغدغه و سوال و تفکر هست که بهش به شدتتت پیشنهاد میکنم کتاب های فلسفی بخونه اصلا فلسفه رو برای ذهن مژده ساختن😅

برای شروع میتونی کتاب های طرح ولایت رو بخونی😁👌🏼



نوشتن نوعی دوست داشتن است .

خود کاربر نوشتن نوعی دوست داشتن است هم نوعی دوست داشتن است😄

من هنوز نمی تونم این همه انرژی این دوست عزیز رو یه جا هندل کنم😂

بعد از آشنایی با ایشون تازه متوجه شدم همه ی آدم های پر انرژی زندگیم یه شوخی بوده😅

و مهربونی و دل پاکی که داره

یه دختر که می تونم با یک رنگین کمون تشبیهش کنم.

یک پیام کافیه تا که تا شب از انرژی فووول بشم .

آره دیگه ببینید فاطمه همچین دوستایی داره😄


الی ؟ 🙃

تازه باهاش آشنا شدم .

فکر کنم چند سالی ازم کوچک تر باشه ولی من که همچین حسی ندارم 😄

از بس دختر فهمیده ای هست .

شجاعتش رو تحسین میکنم .

من خودم همسن اون بودم معلم می خواست ازم درس بپرسه چون باید می‌ایستادیم دست و پام میلرزید😂😂😂

فقط میخوام بهت بگم سعی نکن همیشه شاگرد اول باشی و همه نمره هات بیست .

معلم ها رو اذیت کن ، ناظم ها رو عصبانی کن و مدرسه رو شلوغ کن 😁

همیشه هم دختر زرنگی باش تا هیچکس نتونه بهت بگه چرا اینقدر شیطونی میکنی.

اونوقت کلی خاطره برای تعریف کردن داری 😄😁



و تارا

یک دختر کنکوری

که داره قهرمانانه برای موفقیتش تلاش میکنه

و خواهرش رو هم خیلی دوست داره 😁

(یک صلوات نذر کنید تارا به خاطر این حرفم من رو خفه نکنه)

با ابهت و سنگین

از اون آدم هایی که مهم نیست چقدر باهاتون صمیمی باشه اگه از خط قرمز هاش رد بشین

فاتحه مع الصلوات 😔 (خدا بیامرزه شما رو آدم بزرگی بودین 😁🖤)


این عکس یعنی من جدی شدم

چون می خوام درباره ی یک آدم رسمی و جدی حرف بزنم .

خانم هما پارسفر

یک فرد بسیار بسیار با حوصله

و موفق

و البته فروتن

فرزندان ایشون ، نابغه های بسیار موفقی در ایران هستند.

که همه ی ما به عنوان ایرانی ، باید ازشون ممنون باشیم بابت تربیت همچین فرزندانی

دیگه بیشتر از این نمیگم چون شاید راضی نباشند 🙃

بعد از خوندن یکی از پست های زیباشون ، به پروفایل من اومدند و پست های من رو با حوصله خوندند برای همه ی این پست ها برام کامنت گذاشتند .

این هم جزو قشنگترین اتفاقات ویرگول بود .

از همون موقع می خواستم بابت کارشون ازشون تشکر کنم و بهشون بگم که چقدر این کارشون من رو خوشحال کرد .🤗

،

خب خب خب

افتخار نمی‌کنید به فاطمه که اینقدر دوستای باحال پیدا کرده ؟ 😁😄😄🥳🥳🥳

بله بله 🤭

تازه من باز هم دوست دارم هاااااااا😃

میشه شما ها هم از دوست های ویرگولی تون بنویسید؟🙃🙃🙃