چالش30 روز وبلاگ نویسی

بعد از اینکه پست قبلی رو منتشر کردم از طرف ویرگول یک سری ایمیل لایک و فالو آمد، داشتم ویرگول را چک می کردم که اتفاقی به این صفحه رسیدم.

این پست در قالب چالش ۳۰ روزه وبلاگ نویسی نوشته شده است. شما هم می‌توانید در این چالش شرکت کنید. برای اطلاعات بیشتر به پست چالش ۳۰ روزه وبلاگ نویسی مراجعه کنید.

درست است از این چالش یک سال می گذرد ولی به نظرم جالب آمد که با توجه به اینکه تیم ما در حال آماده سازی دوره 50 تابع اکسل هست در صفحه انتشارات ترفندهای اکسل این چالش 30 روزه را اجرا نماییم.

در این 30 روز سعی می کنیم به طور مرتب هر شب یک تابع اکسل که بیشترین کاربرد را دارد در ویرگول منتشر نماییم.

می نویسم تا خودم یاد بگیرم
می نویسم تا خودم یاد بگیرم

شما هم اگر دوست داشتید در این چالش 30 روزه شرکت کنید و درباره حوزه کاری ( یا اصلا درباره روزمرگی هایتان ) شروع به نوشتن کنید. تمرین بسیار مناسب برای نوشتن!

شاید این پست های ما را در ویرگول دوست داشته باشید:

1- چگونه شماره تلفن را در اکسل تایپ کنم؟

2- چگونه در اکسل عدد توان دار بنویسیم؟

3- چگونه بعضی افراد داشبوردهای زیبایی در اکسل می سازند؟

4- 50 داشبورد اکسل