از فن‌کاو امروز به فن‌کاو همیشه! | افتتاح صفحه ویرگول

به نام خدا

مهرماه ۹۸، روزی که وظیفه‌ی مدیر مسئولی فن‌کاو را به عهده گرفتم، برسکوی حیاط دانشکده فنی نشستم و در دستانم نشریه‌ای دیدم که نفس‌هایش به شماره‌ افتاده بود... شماره‌های گاه و بی‌گاهی که اگر تا کنون برقرار مانده بود به همت و بلندپروازی‌ مؤسسان جوانش بود که با طبعی بلند به روحش دمیده‌بودند. اما من در این مواجهه تنها نبودم، دوستانی توانمند و دستگیر با من در تلاش احیای این میراث هم‌قدم شدند. همینجا باید از زحمات دوست عزیز و خوش فکرم آقای امیررضا صالحی تشکر و قدردانی کنم چرا که با سردبیری شماره‌های نخست و سیاست‌گذاری‌های دقیق و خلاقانه به فن‌کاو هویتی نو و استوار بخشید.

تحولی لازم بود و یک سال تلاش و بردباری درکنار دوستان و همراهانی که هر‌یک همچون ستونی بر بنای فن‌کاو نو آن‌را تا به امروز استحکام بخشیده‌اند و نامشان در شماره‌ها‌ی بسیار، زیر عنواین مختلف درخشیده‌است.

مهرماه ۹۹ اولین شماره‌ی ماهنامه منتشر شد و بال فن‌کاو به آرمان و آرزو‌های ما یاری پرواز می‌داد. پس از یک سال تلاش و همفکری گروهی منسجم فن‌کاو را از گاهنامه‌ای کاغذی و ایستا به ماهنامه‌‌ای دیجیتال با ساختاری پویا تبدیل‌ کرد. تغییر تازه شروع شده بود و شماره به شماره بهبود به ما انگیزه بهتر شدن می‌داد.

امروز دوسال از روز‌های سخت شروع گذشته و من در روز‌های آخر مدیرمسئولی ام حس میراث داری را دارم که نفس‌های آخر خود را کنار خانواده عزیزم سپری می‌کنم و خوشحالم، چرا که فن‌کاو امروز یک نشریه نیست فن کاو امروز یک خانواده است که رسانه‌ای خانوادگی را به تعالی خود پیش می‌برد...

خرسندم که افتخار انتشار اولین‌پست در پلتفرم ویرگول نصیبم شده‌است. امیدوارم که این جریان توسط نویسندگان و دوستان عزیزم ادامه یابد و محتوای فن‌کاو آسان‌تر و بیش‌تر از پیش به دسترس جویندگان‌ آن برسد.

پ.ن. برای دریافت‌ ماهنامه‌های فن‌کاو به صورت یکجا کافیست به کانال تلگرامی https://t.me/UT_IE_Fankaav سر بزنید. در ضمن اگر تمایل دارید عضو این‌خانواده بزرگ شوید کافیست به ما به نشانی Fankaav.utiesa@gmail.com پیام بفرستید!


با‌ آرزوی بهترین‌ها

پارسا خیاط زاده | مدیر مسئول نشریه دانشجویی فن‌کاو

پاییز ۱۴۰۰