چجوری خطای to protect your privacy , choose another folder در اندروید برطرف کنیم

دوستان سلام.

چند وقت پیش میخواستم به یه نرم افزاری دسترسی بدم تا بتونه برام تو فایل هام بچرخه و....

که با این خطا مواجه شدم

خلاصه که این خطا یعنی اینکه ستون نمیتونی این فایل رو انتخاب کنی . و اگه فایل دیگه ای رو هم انتخاب میکردی بدرد نمیخورد.

رفتم گشتم یه هندی رو یوتیوب پیدا کردم که بعد از ۱۲ دقیقه چرت و پرت گفتن ، به جواب رسوند منو.

منم میخوام تو دو سه دقیقه بهتون توضیحش بدم تموم بشه بره.




خب اول میرید او تنظیمات و گزینه app رو پیدا میکنید .

گوشی من شیایومیه شاید یه سری گزینه ها فرق بکنه.

بعد manage apps رو انتخاب می کنید.

و بعد تو برنامه ها دنبال نرم افزار Files میگردید . (تو تمام گوشی ها یکسانه)

بعد که روش زدید میرید توش و update uninstall رو میزنید .

==== من از قبل زدم بعد اسکرین گرفتم متاسفانه :( ======

حالا میرید و برنامه ای که میخواستید بهش دسترسی بدید رو حذف و دوباره نصب میکنید و تماااااااااممممممممم




قلب براتون :))))