مصاحبه با هوادار النصر عربستان

 مصاحبه اختصاصی با یک شهروند عربستان و ساکن مکه
مصاحبه اختصاصی با یک شهروند عربستان و ساکن مکه


⚜️ خود را معرفی کنید !

♦️اسم من بابلو است و اهل کشور سعودی و شهر مکه هستم , 18 سال دارم و طرفدار تیم النصر عربستان هستم


⚜️ از ایران چه شنیده ای ! چه میدانی ؟

♦️ من چیز های زیادی از ایران شنیده ام و میدانم , ایران کشور های عربی مثل یمن و سوریه را اذیت میکند


⚜️ یعنی به شما اینگونه گفته اند که ایران دشمن یمن و سوریه است ؟

♦️ بله حقیقت همین است , البته ایران مردمان خوبی هم دارد و مردمان شر هم دارد


⚜️ از تیم ملی فوتبال ایران چه میدانی ؟

♦️ تیم ملی قدرتمندی دارند و در آسیا اول هستند , و ما باید با یکی از تیم های ایرانی به نام تراکتور بازی کنیم


⚜️ آیا بازیکنان تراکتور میشناسی ؟ به نظرت بهترین بازیکن تراکتور چه کسی است ؟

♦️ بله من بازیکنان آن را میشناسم و بازی هایشان را در آسیا دنبال کرده ام , آنها دفاعی بازی میکنند و به لطف خدا ما برنده هستیم

به نظر من عباس زاده و اونی که به تازگی رباط صلیبی پاره کرده است


⚜️ منظور شما پیمان کشاورز است ؟

♦️ بله فکر میکنم همین باشد


⚜️ از مدیریت تیم خود راضی هستین ؟ از 20 چند میدهی ؟

♦️ 18 میدهم , ما مدافع قدرتمند نداریم و تاکتیک خوب هم نداریم


⚜️ النصر تیم پولداری است و بازیکنانی فراتر از آسیا جذب میکند

♦️ بله ما یک شاهزاده به نام خالد داریم که 80 میلیون به خزانه باشگاه واریز میکند


⚜️ با اینهمه به نظرتون میتونید تراکتور ایران رو شکست بدین ؟ از 20 چند احتمال میدهی ؟

♦️ 20 میدم


⚜️ هواداران تراکتور ایران , اخبار النصر رو دنبال میکنند و نگران هستند , آیا هواداران النصر هم اینگونه هستند ؟

♦️ اوه خدای من , نه ما فقط موقع مصدومیت و خرید بازیکن جدید اخبار تراکتور را دنبال خواهیم کرد


⚜️ خیلی ممنونم از شما بابت مصاحبه و خوشحالم از صحبت با شما

♦️ مچکرم , منم همین طور اخوی

? @Footza