ساخت cursor با عکس در html & css

خب من دوباره اومدم:)
البته تقریبا من هر روز یه آموزش باحال تولید میکنم؛ شاید هم هر روز دوتا(خخ):)
خب بریم سر اصل مطلب!

همان طور که مستحضر هستید اگه روی لینک ماوستون رو ببرین،شکل ماوس تون،تغیر میکنه.

ولی شما با html & css میتونین کاری کنین که وقتی طرف ماوسش رو آورد روی لینک یا متن، عکس نشون داده بشه:)

خب چون آموزش دادن چنین چیزی توی نوشته، عذاب آوره( هم برای من و هم برای شما).

پس منم تو یوتیوب آپلود میکنم ولی بعضی از آموزش ها رو اگه بشه، تو متن (نوشته) هم یاد میدم:)

عنوان آموزش:)
عنوان آموزش:)




خب من توی یوتیوب آپلود کردم آموزش رو میتونید تشریف ببرید و ببینید که لینکش رو زیر میزارم :)

رفتن به ویدیو:)

لطفا سابسکرایب و لایک کنین و کامنت و انتقادات رو هم بفرستین تا من روحیه بیشتری داشته باشم برای آموزش:)(برای اطلاع رسانی از آموزش های جدید، زنگوله کنار کانال رو بزنین و این ویرگول من رو دنبال کنین تا از به محض ویدیوی جدید و آموزش جدید خبردار بشید:)

نکات قابل توجه: لطفا از یوتیوب مستقیم نگاه کنین تا حمایت بشه( با ربات و غیره دانلود نکنین:))

با فی-لتر-شکن وارد شوید:) اگه مفید بود، لایک و کامنت و سابسکرایب یادتون نره:)

تا یه آموزش باححال دیگه بدردود:)