دانلود رایگان فایل های اماده بازی سازی -free game assets

قصد دارم که این صفحه رو تبدیل کنم به یک منبع جامع برای دانلود رایگان انوع فایل های اماده بازی سازی تبدیل کنم که بازی ساز های مستقل بتونن از این فایل ها برای گرافیک بازی خودشون استفاده کنن .خلاصه اینکه به مرور فایل های بیشتری تو این پست قرار میدم و قصد دارم دائما اپدیت کنم.

نکات مهم :

  • برای دریافت اطلاعات کامل از پیکج ها, اسم پیکج را در گوگل سرچ کنید.
  • تکستچر و اسپرایت هایی که از بازی های مستقل در این پست موجود است به صورت اختصاصی برای این پست استخراج شده اند .
  • برای دانلود روی لینک کلیک کنید و از طریق تلگرام فایل ها را دانلود کنید.


دانلود تمام تکستچر ها و اسپرایت های بازی ShiningStreet


تمام اسپرایت های بازی SoulDelivery



اسپرایت و تکستچر و کات سین های بازی forgoten anue


پکیج مدل های لوپولی POLYGON - Western Pack برای یونیتی


2D ULTIMATE BUNDLE 1.0


Adventure_Creator_v1.73.5.unitypackage


پکیج سه بعدی Buried Memories

پکیج سه بعدی Buried Memories شامل چندین مدل سه بعدی با کیفیت به همراه مترایل و تکستچر و انمیشن های با کیفیت برای کارکتر می باشد و حجم آن بیش از ده گیگ می باشد و 6 پارت دارد


تمام #اسپرایت تکستچر های بازی cult of the lamb #2d

cult of the lamb
cult of the lamb



این پست به مرور کامل می شود

<br/>