ارورر Download Failed: Validation Failed ! در یونیتی


بسم الله الرحمن الرحیم

از انجایی که ایران تحریم هست یونیتی محدودیتی هایی برای ایرانی قرار داده مثلا امروز هر کاری کردم که از طریق یونیتی هاب skd های اندروید رو دانلود کنم دائم ارور Download Failed: Validation Failed Fix! رو میداد هزارتا راه امتحان کردم حتی 180 تومن vpn خریدم ولی بازم مشکل برای من حل نشد .

اما راه حل

در نهایت با سایتی به اسم شکن آشنا شدم که یک dns بهم داد و مشکل منو حل کرد.

شما هم میتونید برید تو سایتشون اموزش قدم به قدم گذاشتن ولی اگه حال اون کار هم ندارید اینجا براتون می نویسم باید چکار کنید .

  1. روی منوی Start کلیک کنید و سپس روی کنترل پنل (Control Panel) کلیک کنید.
  2. روی گزینه Network and Internet کلیک کنید.
  3. روی گزینه Change Adapter Settings کلیک کنید.
  4. روی شبکه وای‌فای یا شبکه LAN که به آن متصل هستید راست کلیک کنید و سپس Properties را انتخاب کنید.
  5. گزینه Internet Protocol Version 4 را انتخاب کنید.
  6. دکمه Properties را بزنید.
  7. اگر نشانی DNS وجود دارد آن را جایی یادداشت کنید و برای مراجعات بعدی نگه دارید. سپس آنها را پاک کنید.
  8. نشانی 178.22.122.100 و 185.51.200.2 را در بخش‌های مربوط به DNS وارد کنید.


  1. دکمه OK را بزنید و پنجره را ببندید.
  2. مرورگر خود را ری‌استارت نمایید.