بهترین بازی های ترسناک

سلام به همه شما دوستان عزیز، من آقای Doctor Game هستم و امروز با 20 تا پست عالی هوف... با شما هستم. یکی از اینها بهترین بازی های ترسناک هستش.

خوب. اگه نترسید و میتونید توی شب این بازی هایی که میگم و بازی کنید، من دیگه ...

خوب. دیگه زیاد چرت پرت نگم، بریم سراغشو بگیریم.

1 : بازی واقعا ترسناک FNAF یا مختصر مختصر Five Night At Freedy's ... خلاصه نگم براتون که این بازی واقعا چقدر ترسناکه. من یه بار بازش کردم، توی شب دوم اصلا پاهام داشت انقدر میلرزید که نگو !!!

ببین توروخدا!!!
ببین توروخدا!!!

2 : بازی دیگه نگم GRANNY !! یه بازی مشهور ( به نظر خودم ( نمی دونم درست گفتم یا چرت گفتم. ) ) که داستانش درمورد یک پیرزنی هست که ... داستانش طولانی بیاین تو کانال آپاراتم ببینید.

لباسش بهش میاد!!
لباسش بهش میاد!!

3 : بازی ماجراجویی و لی ترسناکه Slender Man !!! من فیلم اینو دیدم از ترس ریدم زیرم!!!

هزاران دست و پا خیلی خوب است!! ( بد گفتم. )
هزاران دست و پا خیلی خوب است!! ( بد گفتم. )

4 : بازی ترسناکه منطقه 51 !!! والا میگن ترسناکه ولی من نترسیدم اًًًًًًًًًًًًض ... ( اسمش : Area 51 – 1995 هست. )

عجب ... نمی دونستم!! ( حرف پرو بازی که بچه بودم زیاد میزدم!!! )
عجب ... نمی دونستم!! ( حرف پرو بازی که بچه بودم زیاد میزدم!!! )

سخن پایانی ...

ممنونم که این پست رو دیدید. دنبال = بیشتر. ممنون از شما الان دارم 1 سال تأخیرم رو جبران میکنم. با تشکر!!!