مقدمه ای بر زبان برنامه نویسی سی (قسمت صفرم)

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و همراهان عزیز.

من تصمیم گرفتم تا برای پروژه ای که پیش رو دارم یک مکمل قرار بدم.

مکمل پروژه مورد نظر نیز باید یک کتاب آموزشی باشه در زمینه علوم کامپیوتر و خوب من تصمیم گرفتم که کتابی جامع تحت عنوان مقدمه ای بر زبان برنامه نویسی سی آماده کنم.

همونطور که از اسم کتاب واضح هست قراره منبعی باشه برای یادگیری زبان برنامه نویسی سی.

و خوب در نهایت تصمیم بر این شد که پیش نویس این کتاب رو در ویرگول به صورت پست های متوالی منتشر کنم تا نظر شما کاربران رو برای ارتقا و اصلاحات دریافت کنم.

پیشاپیش قدردان تمامی حمایت هاتون هستم؛ اگر براتون مقدور هست برای حمایت و مشارکت و نظر های حداکثری پست ها رو به اشتراک بگذارید.

این سری مقالات آموزشی رو تقدیم میکنم به تمامی عزیزانی که جانشون رو برای امنیت ایران عزیز فدا کردند علی الخصوص شهدای امنیت. شادی روح عظیم الشانشان صلوات بر محمد و آل محمد.


1402/04/26 دوشنبه ابوالفضل محمدپورسوخته کلائی. و من الله توفیق.


قسمت بعدی