نویسنده خلاق? مجری توانمند

سلام..چه توی مسیری به نام "اجرا ی صحنه"گام بردارید یاخیر؛اگر گوینده باشیدیا نباشید؛ اینو بدونید که در زندگی : "حتما"از منزلگاهی به نام "نوشتن"عبور می کنید..ویا عالی تر؛ توی همون منزلگاه می مونید .وچقدر خوبه این ماندن و به قاعده و پر تلاش ماندن،اونقدری باشه که ،دستتون و زبونتون ،باهم کورس ببنده در:

تولید واژه...

خلاصه مسلسلی بشید که همینطور؛جملات ناب و اثرگذارشلیک کنه..به سیبل مقابل..هدف هم که میدونیدچیه؟؟؟بله کاملا درست گفتید:

هدف،ذهن و دل مخاطب هستش..شما باااااید قهرمان فتح قله های ذهن و دل شنونده وبیننده باشید.گفتم دل ؛ چون بسیار پیش اومده که مخاطب فهیم و البته احساساتی ،مارو با دلش قضاوت می کنه نه با منطق و عقلش.اینجا دیگه شماهستید و صحنه ای که مجال و فرصت میده تا به شکلی هنرمندانه و به یادماندنی؛نقش خودتون رو در جایگاه یک سخنران،گوینده ویا مجری صحنه ایفا کنید ..موفق باشید..

نویسنده خلاق?مجری توانمند

فرض کنید قراره با چند کلمهٔ به ظاهر بی ارتباط،یک متن زیبا بنویسیم..اگر بتونید بنویسید (و می دونم در ابتدا کمی سخت به نظر میرسه)،توی اون گذرگاهی که بالا ازش اسم بردم،بهتون خوش می گذره?اگر هم نه که....دوباره،ده باره،صد و هزار باره بنویسید?چیه؟نکنه فکر کردید می گم دیگه ننویسید؟!!واقعا که....

و اما خانم ها ،آقایون این شما و این " بی ارتباط ترین کلمات قرن اخیر."نه ۵۰سال گذشته..یاااااا ده سال اخیر..نه ببینید۳۰خوبه؟ ای بابا من برای چی دارم چونه می زنم?؟

دمپایی-فرودگاه-یخچال-چگونه-لپ تاپ-بیهوده

خُب حالا؛"متن چی بنویسیم؟"از شما درخواست می کنم برای خودتون یه متن ۵خطی با این کلمات بنویسید،با این توضیح که جابجایی کلمات موردی نداره.من هم در پست های آینده متنم رو می نویسم.البته الان آماده پیشمه ولی میخوام ببینم ؛همکاران ویرگول چقدر خلاقانه متن می نگارند...

خلاق باشیدو تندرست