چی از این بهتر،که......

در زندگی اصولی داشته باشیم...

چی از این بهتر که به این اصول مقید و پایبند باشیم...

سلام..خیلی راحت نبود،ولی بالاخره جمع و جورشون کردم..به قول شاعرگفتنی:

"من تورا آسان نیاوردم به دست"

اصول ٦گانه زندگی مو میگم...سالها طول کشید که بهشون رسیدم..زمان برد..آسون نبود..شاید بابتشون گریه کردم..شایدم یه جایی مثل سنگ زیرین ٱسیاب له شدم...اما دیگه هستند..محکم و همیشگی..رهاشون نمی کنم..بهشون پایبندم..و حتی ذکاتشونو میدم..ذکاتشونم اینه :

به دیگران هم گفتن

٭ایمان بیاور،قبل از آنکه عبادت کنی.

٭٭گوش بده،قبل از آنکه سخن بگویی.

٭٭٭به دست بیاور،قبل از آنکه خرج کنی.

٭٭٭٭فکر کن، قبل از آنکه چیزی بنویسی.

٭٭٭٭٭تلاش کن،قبل از آنکه تسلیم شوی.

٭٭٭٭٭٭زندگی کن،قبل از آنکه بمیری.....

راستی اصول زندگی شما،چیا هستند؟؟

پروانه ها کوتاه اما عاشق،زندگی می کنند.
پروانه ها کوتاه اما عاشق،زندگی می کنند.

سلامت باشید..