our personal prison

https://www.aparat.com/v/OgB9o

_ببخشید میشه لطفا یه وقت مشاوره بهم بدین ؟

مکث کردم و بعد از چند ثانیه پیامک و فرستادم برای مشاورم

چند وقتیه که حالم به معنای واقعی داغونه

_عزیزم من قراردادم با دانشگاه تموم شده نمی تونم بهتون مشاوره بدم اما از مشاورای خوبدانشگاه و می تونم بهتون معرفی کنم....

دیگه بقیش و نخوندم

نمیخواد ادامه بدی

فهمیدم تو هم مثل بقیه وسط کار تنهام گذاشتی دقیقا همونجایی بیشترین نیاز و به کسی داشتم که حرفام و بشنوه

دوباره واسه کدوم مشاور بشینم قصه لیلی مجنون تعریف کنم ؟

باز کدوم یکیشون می خواد بگه درکت می کنم در حالی که فقط فکر اینه که آخر ماه حقوقش توی حسابش باشه

(داره شعله ور میشه )

_می دونم نمیخواد یادآوری کنی

داشتم می سوختم

آتیشی که هر لحظه شعله ور تر می شد قلب و روحم و سوزونده بود

برای خودم متاسفم که نیازمند آدمای پستی هستم که فقط فکر خودشونن

برای خودم در جایگاه یک انسان متاسفم که نیازمند زندگی اجتماعی ام

من برای خودم و این دنیا بابت به وجود اومدنمون متاسفم

من حالم از هرچی آدمه به هم می خوره

من حالم از هرچی موسیقیه به هم می خوره

تمام آهنگام یادآور خاطرات تلخم هستن

هر آهنگی که پلی میشه منو غرق روزای جهنمی گذشته می کنه

روزای سیاهی که تو مخیلم هم نمی گنجید که بتونم ازشون عبور کنم

مدت هاست صدایی توی ذهنم میگه روزهای خوبم می رسه

پس کی ؟

کی قراره تموم بشه ؟

_صبر کن ! نگو تا وقتی خودت نخوای تموم نمیشه که خودم و از همین پنجره پرت می کنم بیرون

چون خواستم و نشد

پس ساکت شو و شعارای روانشناسی بهم نده



https://www.aparat.com/v/m72560k

بین صفحات آپارات داشتم می چرخیم که این موزیک ویدئو از فیلم میان ستاره ای رو دیدم

ما کجا گیر افتادیم ؟

یه جهان چند بعدی مضخرف ؟

یه جهان هولوگرامی انتزاعی؟

یا یک توهم پوچ

می خوام از این هزارتو فرار کنم

I'm a prisoner

he made the biggest prison

ooooh!!! congratulation honey you won !!

he's a torturer trust me !!!

~•°stargirl°•~