Law Texts PDF Download - منابع رایگان درس متون حقوقی


law text
law text


همونطور که میدونید برای این درس کتب نوشته شده ی زیادی هست اما قصد من نشون دادن یه راه ارزون قیمت و ساده و نوینه که بتونید راحتتر و سریع تر به مطالب حقوقی به زبان انگلیسی دسترسی داشته باشید...

البته ذکر این نکته ضروریه که برای بهتر شدن درصد ها شما باید پایه زبان قوی داشته باشید، ولی اگر هم ندارید نگران نباشید با کمی تمرین روی ریدینگ ها میتونید درصد های خوب بیارید.





1 - اولین و معتبر ترین منبع این درس همون کتاب LAW TEXTS نوشته محمود رمضانی هست که من PDF اون رو برای شما آماده کردم (اونطوری که خودم گشتم نتونستم به راحتی تو گوگل پیداش کنم)
** منابع دیگه ای هم به صورت تکمیلی تر برای این درس وجود داره ولی بخاطر حجم بالا و تعداد زیاد فایل ها اینجا نمیتونیم قرار بدیم، اگه نیاز داشتین به آیدی زیر تو تلگرام پیام بدین : im_aref@ **

. دانلود فایل PDF کتاب LAW TEXTS .



2 - بخش قوانین و حقوق در نرم افزار بیاموز که در زمینه لغات فوق العاده حرفه ای و دقیق کار کردن و میتونه منبع لغت خوبی برای لغات تخصصی حقوقی باشه.

. لینک دانلود نرم افزار بیاموز (اندروید) .



3 - نرم افزار 504 ساخته گروه همراه سامانه که از همینجا عمیقا ازشون تشکر میکنم ، نرم افزار بخش 504 و دیکشنریش رایگانه و همین هم برای ما کافیه چون ترجمه لغات به صورت تخصصی نوشته شده مثلا ترجمه در فقه - حقوق یا روانشناسی و ...


. لینک دانلود نرم افزار همراه سامانه .



4 - نرم افزار لرنیت یک مکمل خوب و قوی برای بخش قواعد و گرامر زبان هست و مسابقه آنلاین جالبی هم داره که باعث رقابت و جذاب شدن درسی که خوندین میشه.


. لینک دانلود نرم افزار لرنیت .



5 - درنهایت کانال تلگرامی Law texts در نرم افزار Telegram (تشکر از خانم مریم، بابت زحمتی که کشیدن و مطالب این کانال رو آماده استفاده کردن)


آدرس کانال تگرامی : t.me/lawtexts26


در ضمن طبق توصیه تمام رتبه های برتر هیچ چیزی مثل تست نمیتونه شما رو قوی کنه مخصوصا تست سالهای قبل آزمون های ارشد.

والسلام . . .