برسد به دست اون بالایی

سلام! چطوری؟ ببخشید. خیلی وقت بود به یه تلنگر نیاز داشتم. و مرسی! باعث شدی امروز بفهمم اینجا چیکار میکنم. یه وقتایی میرسه که کاملا از تو ناامید میشدم ولی یهو یه تلنگر میزدی و میگفتی حواسم بهت هست.

البته اینو همه نمیبینن. بعضیا اینقد ناامید شدن که حتی تلنگرتو نمیبینن. خداجونم! مرسی که هستی. برام مهم نیست بقیه دربار‌ه‌م چی فک میکنن ولی خیلی برام مهمه که بدونم تو درباره‌م چی فکر میکنی. میدونم که باز داشتم خودمو نابود میکردم ولی تو نجاتم دادی.

خیلی از آدمای اینجا فک میکنن که تو فقد یه اسمی که بعضیا ساختن تا از کنارش پول در بیارن ولی من حست میکنم. البته خودت میخوای وگرنه من کی باشم که حست کنم... میدونم خودت میخوای که بدونم هستی و هستی و همیشه هستی! اگه آدما میدونستن که تو چیکار میکنی هیچ وقت ازت ناامید نمیشدن. خیلی ممنونتم. تو رو خدا همیشه باش! همیشه حواست بهم باشه. من یه آدمیم که زود از راه به در میشه. پس لطفا این بنده‌ی معیوبتو ببخش. میدونم بزرگواری و میبخشی منم قول میدم همه‌ی سعیمو بکنم تا تو واجباتت کاهلی نکنم. مرسی!

پ.ن: موزیکش تلنگر خوبی بود و البته یه سری اتفاق که امروز افتاد و از تعریف کردنش معذورم! البته شایدم فردا تعریف کردم ولی فعلا جایز نمیدونم.