نامه ای برای خودم(:


این نامه برای خودمه نه کسی دیگه.

خودم که با این همه سختی ای که کشیده با اینهمه غمی که تو دلش تلنبار کرده بازم هست و وجود داره.بازم داره برای اروزهاش میجنگه و پا پس نمیکشه..

من عزیز.. تو لایق بهترینایی تو لیاقت اینو داری که به هر چیزی که میخوای برسی. هر چیزی..

نه تنها تو بلکه هرکی که میجنگه. هرکی که داره از اعماق وجودش تلاش میکنه لیاقتشو داره که برسه.به هر چیزی که میخواد!

میدونم..میدونم چی کشیدی و چی شنیدی. از تحقیرایی که میتونست تورو سه هیچ بندازه عقب ولی وایسادی و ادامه دادی شنیدم تا نمیتونی هایی که عالمو آدم بهت گفتن.فقط خودمو خودتو خدا میدونیم که چه چیزایی بهت گفتن که اگه هرکس دیگه ای بود همون اول راه ول میکرد می رفت..

ولی تو ادامه دادی و من از اعماق وجودم که شاید فقط برای من و تو ارزش داره بهت افتخار میکنم

ادامه بده..پا پس نکش و هرچه قوی تر به جنگ این دنیا برو و بهش نشون بده که کی هستی و برای چی اینهمه داری خودتو اذیت میکنی..

مواظب خودت باش و تلاش کن برای چیزی که میخوایم(: