باگ عجیب مذهبی ها!

سلام بر همگی...می‌خوام درباره ی یکی از مشکلات خودم صحبت کنم که به نظرم پاشنه آشیل خیلی از مذهبی هاست...اونم اینه که نسبت به پاکی و نماز رابطه ی صفر و صدی داریم...یعنی چی؟الآن توضیح میدم...ببین بعضی وقتا ممکنه به هر دلیلی نمازمون قضابشه...حالا یاخواب موندیم،یامشکلی داشتیم،یا حوصله نداشتیم و یا دلایل دیگه ای(هرچند محکومه!)....در این موقعیت خیلی هامون میایم وبه خودمون میگیم خب من که نمازصبحم قضاشده،یا من که امروز کلا نمازنخوندم،پس دیگه مجوز گناه کردن رو دارم!حالا که نمازهامو نخوندم دیگه چه فرقی می‌کنه به فلان سایت سر بزنم یا نه....حالا که نمازهامو نخوندم دیگه چه فرقی می‌کنه جواب اون پسرو بدم یا نه....

ببین عزیزم!تو اگه نمازت قضا بشه نمرت میشه ۱۴...چرا دیگه با گناهان بیشترت میخوای خودتو تجدید کنی؟!باور کن که خود خداهم راضی نیست که به خاطر نمازنخوندن بیش ازحد خودتو سرزنش کنی...می‌دونم الآن خیلی هاتون میگین مگه نمیدونیییی نماز چقدر مهمههه.مگه نمیدونی اساااس اسلام نمازهههه.مگه نمیدونیییی اولین چیزی که در قیامت ارزیابی میکنن نمازهههه....ببین!خودم میدونم این چیزارو...حتی از تو بهتر...ولی الآن وقت گفتن این چیزها نیست...چون یکی از ترفندهای شیطان برای فریب مذهبی هاوبه گناه کشوندنشون همین ایجاد عذاب وجدان شدید برای نمازنخوندنه!

خواهش میکنم...ازت خواهششش میکنم که اگه نمازت هم قضاشد بازهم روحیه ی پاکی خودتو حفظ کن...به شیطان فرصت حمله نده...سریع روحیه ی خودتو بازیابی کن...با خودت بگو درسته که نمازم قضاشده ولی تمام تلاش خودمو میکنم که حداقل امروز تجدیدنشم!

همین دیگه...

حرفام تموم شد..‌

شادی روح آیت الله رئیسی صلوات


پ.ن:در روز اول پاکی هستم...