عاشقانه تر از عشق

توجه:لطفا کسانی که اعتقاد راسخ به خدا ندارند این متن را نخوانند،از پاسخگویی به شبهات شما معذورم.

تا الان راهو غلط میرفتم.

همیشه وقتی حالم بد بود یا بی حوصله بودم دنبال یه نفر می کشتم که باهاش حرف بزنم و درددل کنم اما یا پیدا نمیشد یا حالم خوب نمیشد.من یه چیز خیلی مهمو یادم رفته بود...

خدا🌟

خدای مهربونی که همیشه منتظر بود باهاش حرف بزنم!

همیشه آماده بود حالمو خوب کنه!

خدایی که هفته ی پیش قبل خواب براش گریه کردم و صبح با حال ناب خوب بیدارم کرد!

من خیلی ازش دور شدم

من ملجاء خودم رو جای دیگه جستجو کردم

من برای ویرگول وقت گزاشتم اما برای نماز نه

من خیلی ظلم کردم نه به خدا،که به خودم"الله الصمد"


وقتی حالم بده بهترین چیز نمازه

فقط کافیه با معرفت نماز بخونیم

تا حالا شمردی چند بار تو نماز میگیم "الله اکبر" ؟من که هر چی میشمرم درست درنمیاد.تعدادش خیلییی زیاده اما باورش داریم؟بهش فکر می کنیم؟"خدا بزرگتره" از چی؟از کی؟

-مشکلات داره کمرمو خم می کنه

+الله اکبر

-پول ندارم و تو دخل و خرجم گیرم

+الله اکبر

_فشار روحی زیاده

+الله اکبر

-فلانی قصد کرده منو بزنه زمین

+الله اکبر

بهش فکر کن...

بزرگ تره،اکبره از هر چی که فکرشو بکنی،از هر سنگ بزرگی که جلوی پاته مهم نیست چی شده مهم نیست فقط مهم اینه که تو نماز بالای ده بار داری میگی خدا از همه شون بزرگ تره!!!


دیگه چی زیاد میگیم؟"سبحان الله"

سبحان ربی الاعلی و بحمده،سبحان ربی العظیم وبحده،سبحان الله سبحان الله سبحان الله،سبحان الله والحمد للله و لا اله الاّ الله و الله اکبر!!!!

بهش فکر کردی چرا اینقدر میگیم خدا پاکه؟خدا از چی پاکه؟

وسط نماز یادت بیار...

خدا منزهه از اینکه به من ظلم کنه

خدا منزهه از اینکه بد منو بخواد

خدا منزهه از هر بی عدالتی

اله و رب و خالق و معبود و معشقوق ما منزهه از هر خطایی این خیلی بزرگه ها!

نمی خواد نگران باشی که اگه خطا کرد چی بشه حواسش به همه چی هست.

نمی تونی سرزنشش کنی چون هیچ وقت مشکل از اون نیست.

فکرشو بکن،یکی که همیشه خیالت از طرفش راحته.

اگه هر کاری بسپری دستش منزهه از خطا در اون کار!منزهه از اشتباه انجام دادنش.

تو فقط بخواه ببین این سبحان رحیم چجوری برات درستش می کنه دلتو صاف کن دلت...


نگران نمره هامم،نگران اون ۵ نمره ای که مدیر بده یا نده.

ولش کن اینارو بچسب به نمره ای که مالک یوم الدین داره بهت میده.


بیا و تو وجودش حل شو دختر،داره صدات می کنه پاشو الله اکبر بگو،سبحان الله بگو ازش کمک بخواه،ازش بخواه که خودشو بهت نشون بده که هر لحظه تورو به خودش نزدیک تر کنه،که اگه از راهش برگشتی بزنه تو سرت ازش بخواه تا بهت بده!

خدای قشنگ ما

خدای مهربونمون

خدای بنده نواز بخشنده

مگه ما کیو جز داریم که بهش پناه ببریم؟

اول و آخر همه تویی

"انّا للله" ما همه از خودتیم

"انّا الیه راجعون" به سمت خودت برمی گردیم

مثل یه بچه که تازه داره راه رفتنو یاد می گیره

به شوق آغوش مادرش که آخر مسیره می خوره زمین و بلند میشه.

آغوش خدا بازه تا همه بریم سراغش،تا بهش برسیم و مارو بری کنه از هر ضعف و سستی...

ما ز فلک بوده ایم یار ملک بوده ایم/باز به آنجا رویم...

خدا یا شکرت بخاطر این حال قشنگ

شکرت بخاطر انسان بودنم بخاطر قالو بلی گفتنم

خدایا شکرت که سقفی بالای سرمه

شکرت که زندگیم رنگ و بوی تورو داره

شکرت که تو سرپناه منی

شکرت که تو نیرو و قدرت چشم و دست و ذهن من برای یادگیری هستی

خدایا ازت ممنونم بابت کبوترایی که تو راه ازم نمیترسن و کنارم راه میرن

بخاطر اون خونه ای که تا سقفش پر پیچکه

بابت اون گلدونای رنگی رنگی تو بالکن اون خونهه که هر روز چشمک می زنن.

بابت سلامی که هر روز به مسئول مترو میدم

بابت مهد کودکی که هر روز صدای شادی بچه ها و رنگای شادش منو به وجد میاره.

بابت دفترام کتابام خودکارام

بابت اینکه می تونم اسراف نکنم بی توجه به نگاه دیگران

بابت اینکه می تونم مقابل دیگران بایستم وقتی میدونم پشت سرم فاتحمو می خونن.

بابت اینکه دستم،پام،چشمم،گوشم،مغزم،زبانم،دندانم،کبدم،کلیه ام،بینیم،جمجمه ام،انگشتام،قلبم،روحم،دلم همخ سالمه و به سمت تو گرایش داره.

کمک کن حق پذیر باشم.

نیرویی به من بده که بتونم تحول بزرگی رو ایجاد کنم که چند ساله تو ذهنمه.

تو تنها کسی هستی که از پسش بر میاد...