چگونه صفحه بازی را در پای گیم full screen کنیم؟

سلام خدمت برنامه نویسای پایتون. مخلص همتونیم!
تو این پست میخوایم یاد بگیریم که چطوری صفحه بازی ای که با پای گیم ساختیم رو فول اسکرین(Full Screen) کنیم.
کسایی که پای گیم رو بلدن میدونن که باید به صورت زیر یک صفحه بازی بسازن:

window = pygame.display.set_mode((500,500))

خب حالا که اومدیم یک صفحه 500 در 500 ساختیم میایم به آخر همین کد یک (pygame.FULLSCREEN) اضافه می کنیم. کدمون به این صورت میشه:

window = pygame.display.set_mode((500,500), 
pygame.FULLSCREEN)

حالا میبینیم که صفحه بازیمون فول اسکرین شده.
اما تا قبل اینکه بازی رو خروجی برای کامپیوتر بگیریم یه مشکل داریم. این مشکل این هست که ما وقتی این بازی رو در کامپایلر(compiler) ران(run) میکنیم کل صفحه رو میگیره و ما دیگه نمیتونیم این بازی رو متوقف کنیم و مجبوریم بریم در task manager و اون رو متوقف کنیم. البته توجه کنین که بازی رو خروجی بگیرین میتونین صفحه رو با دکمه ضربدر ببندین (اینو کاملا مطمئن نیستم و فقط تو فیلمای آموزشی دیدم).
ولی حالا بخواین که توی قسمت کامپایلر بازیتونو در حالت فول اسکرین ران کنین باید به یکی از دکمه های کیبوردتون دستور ()pygame.quit رو بدین. مثلا اینجوری:

while True:
    for event in pygame.event.get():
        if event.type == pygame.KEYDOWN:
            if event.key == pygame.K_1:
                pygame.quit()

نکته: دوستان توجه کنین که من فقط برای خارج شدن از بازی دکمه درست کردم و برای خارج شدن از بازی با دکمه ضربدر و چیزای دیگه چیزی درست نکردم چون نمیخواستم الکی گیج بشید.

خب دوستان دیدید که اگر شما دکمه یک رو بزنید از بازی خارج میشید.
پس اگر داشتید بازیتون رو با صفحه فول اسکرین در کامپایلرتون ران میکردید حتما قبلش یک دکمه برای خارج شدن از صفحه بازی بزارین که توی بازی گیر نکنین.

اگر خطایی در توضیحات من یا کد من دیدین حتما بگین که اون خطا رو درستش کنم و اگر مایلید پست من رو لایک کنید و اگر نظر یا پیشنهادی دارین حتما در کامنت بگین.

اگر هنوز نمیدونی پای گیم چیه یا میخوای پای گیم رو یاد بگیری به پست زیر سر بزن:

https://vrgl.ir/AH6ie