در آغوش کلمات (مقدمه )

سلام به تمام نویسندگان و شاعران

فاطمه هستم :)

میشه لطفا به سوال من جواب بدهید ،

نویسنده چه کسی هست ؟

به نظر من نویسنده کسی هست که می نویسد .

نه هر نوشتی وگرنه مادر من هم هر روز لیست خرید رو برای پدرم می نویسه :)

پدرم هر روز اندازه ی یه رمان فقط پیام برای این و اون می نویسد :)

و هزار نوشتن دیگر ...

ولی اگر می نویسی تا نوشته ی تو یک شعر بشود ، یک داستان بشود و یا یک متن خیلی زیبا ، تو نویسنده هستی

حتی اگر شعری که مینویسی وزن نداشته باشد

حتی اگر داستانی که می نویسی هنوز تمام نشده باشد

و هر اشتباه دیگر ...

تو از همان لحظه ای که تصمیم گرفتی برای تبدیل شدن به یک شاعر یا نویسنده بنویسی نویسنده شدی و شاعر شدی .

حتی اگه یک شاعر یا نویسنده ی مبتدی باشی ...


همانقدر که نوشتن برای یک نویسنده و شاعر واجب است ، خواندن هم واجب‌است ، یادگرفتن هم واجب است و تخیل کردن هم واجب است .

نويسندگان مخترع هایی هستند که دنیا های خود را خلق می‌کنند.

و موجوداتی را

و آن ها امپراتور های واقعی هستند و اگر خوب بر نوشته هایشان مسلط شوند قدرت حکومت بر ذهن ها را پیدا می‌کنند.

و حکومت آن ها تا زمانی که قلم به دست دارند ادامه پیدا می کند .

من نیز یک نویسنده ام :) گرچه کاملا دست پا شکسته و هنوز تا قرص ماه فاصله ی زیادی دارم .

هدفم از ایجاد این مجله برقرار کردن ارتباط با نویسندگان دیگر بود. چرا که همیشه دوست داشتم با نویسندگانی که نوشتن را بانک پول و شهرت نمی دانند حرف بزنم تا قلم هایمان را به هم معرفی کنم .

مطالب زیادی هست که دوست دارم به عنوان نظریه های خودم با نویسندگان در میان بگذارم .

پس فاطمه از شما می خواهد که او را همراهی کنید ؛)