مقدمه ای بر روش های معدنکاری زیرزمینی تخریبی

روزی یکی از دوستان با من تماس گرفت که فلان(به دلیل اجتناب از بحث و جدل جدید) کتاب رو دیدی؟ گفتم خیر، ندیدم. توصیه کرد حتما نگاهی به کتاب بیندازم. از این رو، کتاب را خریداری کردم و در کمال تعجب دیدم که عینا عمده مطالب یکی از فصل های کتاب را از پایان نامه دوره ارشد من کپی کرده و حتی ارجاعات اصلی را هم نداده اند. شایان ذکر است که مطالب پایان نامه، با تقریب خوبی بیش از 90 درصد از منابع دسته اول به فارسی ترجمه و جمع آوری شده بود. از این رو، بر آن شدم که مطالب را در قالب یک کتاب تجمیع و منتشر کنم. کتاب حاضر با عنوان مقدمه ای بر روش های معدنکاری زیرزمینی تخریبی با همکاری آقای رضا پوریزدان پناه تدوین شده است.

این کتاب شامل چهار فصل با عناوین زیر است:

فصل اول: روش های معدنکاری تخریبی

فصل دوم: پارامترهای موثر در تخریب

فصل سوم: ارزیابی قابلیت تخریب

فصل چهارم: مطالعات موردی ارزیابی قابلیت تخریب

امیدوارم این کتاب بتواند مورد استفاده دانشجویان در درس روش های استخراج زیرزمینی قرار گرفته و مفید واقع شود.