دلنوشته ای برای تو

خدای عزیزم
خیلی دلم میخواد
امشب از آرزوهام بگم
من آرزو دارم که به تو برسم
و به تو رسیدن ، همون رسالتی است که دارم
پروردگارم
تو خیلی از مناجات گفتم که چقدر دلم میخواد
با تمام وجودم ، سلول به سلول تنم ، تو رو ستایش کنند
دلم میخواد تمام وجودم بزارم
برای خدمت به حجت خدا
همان حجت خدایی که اطاعت ازشون را بر ما واجب کردی
همان اهل بیتی که فرستادی تا ما هدایت شیم
نمی دونم چطوری باید از ات تشکر کنم
بخاطر لطف بزرگی که به ما انسان ها کردی
داشتن امام ،بزرگ ترین نعمت دنیاست
معنی این جمله رو هر کسی نمی تونه درک کنه
به هر حال دلم میخواد از خیلی چیز ها برات بگم
از اینکه چقدر دلم میخواد پیروزی و ظهور امام زمان عزیزم
ببینم و با شوق بهش خدمت کنم
شاید خنده دار باشه ولی من فقط لبخند امام ام رو میخوام
من فقط شادی اش میخوام همین
بعد از ظهور تنها چیزی که میخوام همینه
چون میدونم لبخند امام زمان ، یعنی لبخند تو خدا
اگر تو راضی باشی ، امام زمان هم راضی خواهد بود
پروردگارم
تازه اینجا شروع آرزوهامه ...!
یکی از آرزوهام این بود که خیلی دلم میخواست ، اهل بیت رو کنار هم ببینم ، در حالی که کنار هم هستند
و خوشحال اند و می خندند
( اینجا خودم اول از همه از خوشی میمیرم )
یا اینکه خیلی دوست داشتم ، وقتی اهل بیت کنار هم هستند ازشون یک عکس خوشگل بگیرم
فکرش کن خدا ، اهل بیت کنار هم ، امام های عزیزمون پیش هم باشند ، اونوقت ما بتونیم عکس شون داشته باشیم ...!
( این عکس اگه بود ، حتما جهانی میشد? )
برای همین هم وقتی در آینده یک نقاش ماهر شده ام ، خیلی دلم میخواد اهل بیت کنار هم نقاشی کنم
راستش خیلی وقت ها از فانتزی ها و سبک های مختلفی نقاشی می کشیدم ، ولی از این به بعد تصمیم گرفتم ، که هنر ام برای اهل بیت بزارم
من که میدونم وقتی امام زمان بیاد ، یک جوریی دور اش بگیرند که انگار گمشده شون پیدا کردند
و واقعا اعتقاد دارم که گمشده ی ما اهل بیت هستند
چقدر قشنگه که آدم پشت سر امام زمان اش نماز بخونه
خود حضرت عیسی مسیح هم آرزو داره که پشت سر امام زمان نماز بخونه ...! و من مطمئنم که روزی خواهد آمد
که امام زمان و حضرت عیسی بن مریم نماز رو به پا می دارند
و چه نماز خدایی گونه و عاشقانه ای بشه
نماز گزارانی که باید از شدت شوق جان بدهند
از کدام آرزوهام برات بگم خدا ؟!
من پر از آرزو ام
آرزو هایی که هنوز محقق نشده ..!
ولی من هنوز هم آرزو دارم که به او برسم
که او بیاد و حرف خدا رو بر روی زمین اجرا کند
همان آیه ای که گفت ، زمین به ارث صالحان می رسد
همون آیه ای که انسان را اشرف مخلوقات معرفی کرد
خدایا ، وقتی اولین بار با اهل بیت آشنا شده ام
فهمیدم که چقدر باهاشون فرق دارم
و از ته دل آرزو کرده ام که شبیه اون ها شم
تا به تو برسم
خدایا دیدی
چقدر دنیاشون قشنگه ؟!
خالصانه و با عشق برای خدا
اصلا انگاری اهل این دنیا نیستن
من مات شون شدم
خوش بحال شون
واقعا خوش بحال شون
اینا دیگه از کجا اومدن ؟
چقدر فرق دارند ..!
خیلی دوست دارم شبیه شون شم
وقتی اهل بیت پرورش ات میدهند
آدم هایی ساخته میشند که فقط باید بگی
صبر بسیار بیاید پدر پیر فلک را
تا مگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید