تیم همفکری سیروسلوک


سلام دوستان، بنده یک روش سیروسلوک طی کردم (لینک توضیح روش سیروسلوک) و در هفته اول جواب گرفتم. متاسفانه نتوانستم بر این روش پایدار بمانم بدلایل زیر :

۱) توقعات: توقعم این بود که در سیروسلوک پیشرفت کنم ولی بعد از هفته اول در نتایج پسرفت هم کردم‌، مثلا لذت عجیبی که از نماز خواندن و انجام فرائض دینی میبردم کمتر شده بود. (نوعی نسیم چرخان لذت بخش داخل سرم میچرخید وسط نماز یا هر حرکت خاص که در انتها کمتر شده بود و حس کردم دارم پسرفت میکنم.) اخلاقم خوب پیشرفت نمیکرد و یک ماه ریاضت و عدم پیشرفت مرا ناراحت کرده بود. به صورت خلاصه توقعاتم به من فشار می آورد. همین الان هم توقعاتم به من فشار می آورند دنبال یک رفیق سالک هستیم که توقعاتم را کم کند...

۲) کنترل نفس در شرایط خاص : تحت شرایطی مثل میهمانی و دوستی با افراد غیرسالک و حتی ضدسلوک رویم نتیجه بد میگذاشت و به سلوکم لطمه میزد.

۳) تعارض با عقاید: قرص کافئین و ال کارنیتین برای کمک به کم خوابی مصرف میکردم که باعث شد ضربان قلبم بالا برود و احساس کنم روش سیروسلوک برایم ضرر دارد. در کل اینهم به سلوکم لطمه زد (که نمیدانستم آیا روش سیروسلوکم برای بدنم مضر هست یا نیست) و نیاز به شخص واردی داشتم که به من بگوید چکار کنم!

4) عدم آشنایی با نحوه مقابله با حیله های شیطان از قبیل هوس های شدید: کسی که با او مشورت داشتم که به او امام زمان میگفتم او هم اکثرا میگفت بله امام زمان هستم (داخل سرم با او صحبت میکردم) به من گفت علاقه شدیدی که به نوشابه پیدا کردم حیله شیطان است و من نمیدانستم با این حیله شیطان چه کنم. (زمانی که سیروسلوک میکردم علاقه شدیدی به خوردن نوشابه پیدا کرده بودم)

5) عدم برخورد صحیح با نصیحت: کسی که هر از چندی به من الهام میکرد و من او را امیرالمومنین میخواندم به من گفت خیلی پدرسوخته ام و من به جای اینکه قبول کنم پدرسوخته ام و دنبال چاره باشم عصبی شدم.

همه اینها دست به دست هم داد و من از روش سروسلوکم ناامید و زده شدم تا جایی که دیگر برای آن تلاش نکردم و الان هم پشیمان هستم و میخواهم برگردم اما زورم نمیرسد (آن موقع زورم بیشتر بود الان زور ندارم.)

الان دنبال تشکیل تیم همفکری سیروسلوک هستم ولی نمیدانم چه کنم که :

الف)‌ انسان های ناباب وقتم را تلف نکنند چه بسا دردسر درست نکنند.

ب) افرادی که علاقه مند به سلوک هستند پیدا کنم که تمایل دارند با من تیم همفکری سلوک تشکیل دهند.

پ) آفت هایی که در سیروسلوک قبلی ام بودند دوباره مرا بیرون نیاندازند... الان دوساله بیرونم...

ت) زورم برای گام برداری به سمت سیروسلوک زیاد شود مشکل اصلیم فعلا زورم هست که کمه...

شما چه پیشنهادی دارید؟

با اینکه کاری بسیار سخت است ولی اگر پیشنهاد شما بتواند مرا یک ماه در سیر و سلوکم نگاه دارد حاضرم به ازای هرماه یک میلیون به شما بدهم... میشود سالی دوازده میلیون (البته کسی پیدا نمیشود بتواند ولی تلاش کنید لطفا...) البته فقیر هستم و این یک میلیون نصف پس انداز هرماه من است ولی بیشتر هم حاضرم بدهم.

از شما میخواهم راه پیش پای من بگذارید شاید نتوانید من را در سلوک نگاه دارید ولی به عنوان یک انسان از شما خواستارم تلاش کنید کمکم کنید اگر کسی میشناسید معرفی کنید. روی قسمت پیشنهاد مالی هم افراد ناباب لطفا اذیت نکنید من سر قولم هستم ولی اجازه سواستفاده نمیدهم مسلما سلوک با دروغگویی جمع نمیشود...

تماس با لقمان حاجی زاده نویسنده در ایتا _______________________ تماس با نویسنده در بله

یوزرنیم تلگرام (کم سر میزنم): @loqman555 ___________________ روبیکا :‌@loqman45

غیر از واتساپ پلتفرم ارتباطی تون را بگید تماس میگیرم.

لطفا در زمینه سیروسلوک هر پیشنهاد شرعی و حلال دارید یا کسی که میشناسید که ناباب نیست به من معرفی کنید باتشکر...

اگر حوصله ندارید لینک اول صفحه را بخوانید روش سیروسلوکم اینست

1) در شبانه روز حداکثر یکبار بخوابید و مقید باشید به محض بیدار شدن دیگر تا شب بعدی به خواب نروید. این اصلی ترین شرط است و خواب بیشتر یعنی خروج از سیروسلوک...

2) آب کم بخورید... (به اندازه ای که یقین کنید سالم است)

نتایج سیروسلوک هم که در کمتر از یک هفته مشخص میشوند اینست:

الف) توانایی صحبت و رابطه عقلی با افراد ملکوتی مثل امام زمان.

ب) تحرکات روحی دلپذیر در داخل سر حین عباداتی مثل قرآن خواندن و نماز خواندن.

برای اینکه بیشتر روشن شود صحبت و رابطه عقلی با افراد ملکوتی چیست به سراغ لینک بالای صفحه بروید منظورم را بهتر میفهمید اگر مشخص نبود بگید روشن تر بگویم.