پروتکل باغ اعتقادات 0.1.1
هدف: رسیدن به مشترکات با دامنه نفوذ مطلق در میان همه چیز هر چیز هیچ چیز.
باغ اعتقادات: هر پذیرفته ای که به آن معرفت یا اشراف مطلق داشته باشیم جزئی از باغ اعتقادات است.
شهود: یعنی رسیدن به گزاره ای که استحکام تحقیقی دارد. مثل رسیدن به احکام یک در ریاضیات بدون اینکه منشا آن را بدانیم و با مشاهده نفس به آن میرسیم. مثل رسیدن به احکام اپسیلون در ریاضیات که بدون اینکه منشا آن را بدانیم که با مشاهده آزمایش ذهنی به آن میرسیم.
مکانیسم قلبی: در ریاضی همان اعمال ریاضی است که شاید با جبر آن را بشناسیم. جبر ادامه تحقیقات در ریاضی است و اولین تکثیر یافته از تمام شهودهای ریاضیاتی است.
منطق: به مکانسیم قلبی یکجا با شهود گفته میشود به شرط اینکه شهود مقدم باشد. (توضیح بهتر چه تحقیقی چه عملیاتی را منتج میکند)
الگوریتم: به مکانیسم قلبی یکجا با شهود گفته میشود به شرط اینکه مکانیسم قلبی مقدم باشد. (توضیح بهتر چه عملیاتی تحقیق را منتج میکند.)
اسرار ریاضی: به ملکاتی که از استمرار فعالیت ریاضی کسب میکنیم اسرار ریاضی گفته میشود. نمیدانیم چیستند ولی خوب کار میکنند.
عدد: از لحاظ محدودیت عدد سه نوع عدد داریم. اعداد محدود، اعداد نامحدود نسبی، عدد نامحدود مطلق. عدد محدود عددی است که شمردنی است و شناختنی و واضح است. شناخت عدد نامحدود نسبی از طریق شناخت اپسیلون واضح است کافی است با استمرار در فعالیت در حد (لیمیت) به این پی ببریم که اولا اعداد نامحدود نسبی رخداد ریاضی به حساب می آیند و ثانیا پرواضح است بینهایت نسبی از طریق تقسیم عدد محدود بر اپسیلون بدست می آید. شناخت عدد نامحدود مطلق از طریق شناخت صفر واضح است. بعد از شناخت صفر بینهایت مطلق از طریق تقسیم عدد محدود بر صفر واضح است.
ماده1 ریاضیاتی: نوعی علم یقینی است و علاوه بر اینکه به آن یقین داریم، تمام یافته ها در آن به صورت معرفتی با اشراف مطلق در دستمان است، پس خود یافته های ریاضی یک جزء از باغ اعتقادات به حساب می آید.
ابهام1) بعضی قضایا و گزاره ها در ریاضی محکم هستند ولی اثبات نشده اند چطور است که آنها را میپذیریم؟ آیا باغ اعتقادات به حساب می آیند؟ بعضی گزاره ها به تحقیق محکم هستند و بعضی گزاره ها به جبر، بعضی به منطق بعضی در الگوریتم و بقیه اسرار ریاضی هستند که چون محاسبات صحیح را تا امروز نتیجه داده اند آن ها را محکم میدانیم. از آنجا که معرفت و اشراف مطلق برایمان حائض اهمیت است برای باغ اعتقادات دانستن گزاره از میزان ها استفاده میکنیم، یکی از میزان ها علوم کامپیوتری است زیرا اشراف کامل کامپیوتر بر مسئله قابل قبول است مثل تلسکوپ که وقتی چشم کار نمیکند به کمکمان می آید.
ماده2 ریاضیاتی: برای رسیدن به عرفان ریاضی (اشراف بر ریاضیات) باید به مبدا و نهایت ریاضیات برسیم.
ابهام1) چرا؟ زیرا اشراف کامل بر ریاضیات ما را ملزم میکند که شروع باید صحیح باشد. اشراف کامل تحقیقا از صحت محض تشکیل میشود و صحت محض از یک شروع صحیح و از یک میانه صحیح و از یک پایان صحیح تشکیل میشود.
ماده3 ریاضیاتی: قبل از مبدا ریاضی باید خود مبدا ریاضی جای داشته باشد و این سلسله باید نامتنهاهی باشد. بعد از نهایت ریاضی باید خود نهایت ریاضی جای داشته باشد و این سلسله باید نامتناهی باشد. از این دو حالت جدا نیست یا مبدا ریاضی همان انتهای ریاضی است یا با هم فرق دارند. عدد محدود نمیتواند باشد زیرا عدد محدود جبرا همواره ماقبلی از خودش دارد (اثبات راحت است) عدد نامحدود نسبی نیز نمیتواند باشد زیرا نسبت در عدد نامحدود نسبی موجود فرض شده پس فقط کافی است نامحدود نسبی یکبار به توان خودش برسد مسلما این بینهایت نسبی در مقیاس خودش با بینهایت نسبی بعدی کامل فرق دارد. پس در نهایت تنها عدد نامحدود مطلق میماند. عدد نامحدود مطلق دیگر نسبت به آن راه ندارد زیرا نامحدودیت آن مطلق است. هر چه در خودش ضرب شود و به توان خودش برسد فرقی با عدد نامحدود مطلق دیگر نمیکند. پس عدد نامحدود مطلق هم توقع ما از اول و آخر بودن ریاضیات را برآورده کرد هم اینکه اعداد نوع دیگر گزینه مناسب برای نهایت و ابتدای ریاضیات بودن ندارد. طبق این استدلال بدون اینکه لازم باشد در نظر بگیریم ابتدا و نهایت ریاضیات با هم فرق دارند یا ندارند به این رسیدیم که ابتدا و نهایت ریاضیات یکی است.
ماده4 شهود ریاضیاتی: یک بواسطه مشهودات یا تحقیق اولین صادره از عدد نامحدود مطلق است و تمام مجموعه اعداد محدود و نامحدود نسبی هر کدام به نوبه خود یکتا هستند. پس در ریاضیات یک مشترکی است با دامنه نفوذ مطلق در همه اعداد.
ابهام1) چرا؟ تا اینجا ابتدا و انتهای ریاضیات را پیدا کردیم... اولین سوال اینست که باید چیزی از بینهایت مطلق صادر شود تا به هدفمان که رسیدن به مشترکات با دامنه نفوذ مطلق در ریاضیات است برسیم.
ماده5 مکانیسم قلبی ریاضیاتی: صفر بواسطه تکثیر یک اولین صادره از همانست... صفریت تمام جبر را میسازد زیرا جبر بدون نگاه معادلاتی شروع نمیشود. چون هر عددی خودش خودش است صفر در تمام اعداد دامنه نفوذ دارد و مشترک میباشد.
ابهام1)چطور؟ پاسخ در سوال بهتر است یعنی اگر صفر نباشد چطور یک خودش میشود؟ برای توضیح بهتر اگر صفر اولین صادره نباشد یک یا بیشتر از خودش میشود یا کمتر از خودش... یک در معادله با خودش است به سبب ایجاد صفر.
ماده6 منطق و الگوریتم ریاضیاتی: وقتی صفر مشترک و صاحب دامنه نفوذ مطلق است و یک نیز مشترک و صاحب دامنه نفوذ مطلق است یکجایی صفر و یک محرز است.
ماده7 سر ریاضیاتی: یک و صفر و عدد نامحدود مطلق در تمام ریاضیات مشترک و دارای نفوذ است. پس این سه در ده جایگشت در تمام ریاضیات نفوذ دارند.
ماده8 صدور ریاضیات:
پروتکل را فعلا ناقص میگذارم چون به نظرم اقناع مخاطب کلاب هاوسی مشکل است ولی به عنوان مقدمه بدک نیست...
مطلبی دیگر از این انتشارات
خلاصه تئوری تکامل شبکه ولایت
مطلبی دیگر از این انتشارات
صفر و یک یعنی علی و محمد
مطلبی دیگر از این انتشارات
جنبش اسلامی قاتل نباشیم