پروتکل حل مشکلات مردم لقمان 0.1.1

هدف: مسلمان بودن و عدم خیانت به پیامبر اسلام و امام زمان. (چون حدیث است که کسی که بتواند در رفع مشکل یک مسلمان یاری بدهد و مذایقه کند حتما به خداوند و امام زمان خیانت کرده است)

فصل اول مشکلتان در چه زمینه ایست؟

ماده1) لقمان در این زمینه ها میتواند به شما کمکی بکند.

مسائل اقتصادی فردی یا جمعی _ مسائل اجتماعی فردی یا جمعی _ مسائل فلسفی _ مسائل اعتقادی عمومی غیر تخصصی _ احکام غیر تخصصی _ پیشنهاد راهکار برای فعال کردن ارتباط با امام زمان در ذهن (ارتباط ملکی و سیر و سلوکی) _ همفکری سیاسی _ مسائل علمی قابل دستیابی با تحقیق مختصر _ مسائل یقینی ایمانی عقلی

ماده2) در زمینه های دیگر هم نمیدانم میتوانم کمک کنم یا خیر پس ابتدا زمینه خود را به من بگویید. اگر دیدیم توانستم کمک کنم آن را به ماده یک اضافه میکنیم و اگر دیدیم نمیتوانم آن را در این زمینه می آورم. من در این زمینه ها نمیتوانم کمکی به شما بکنم.

مسائل دردسر ساز _ مسائل غیرقانونی _ مسائل تخصصی _ بحث های تحریک کننده _ بحث های گناه آلود _ بحث های مکروه _ بحث حلال (یعنی حرف اضافه زدن، نیاز به همصحبت و...) _ رازداری (به هیچ عنوان راز داری نمیکنم)

فصل دوم عدم تعهد و امانت نداری

ماده3) چون به قانون آشنا نیستم و نمیدانم آیا تلاشم برای عدم خیانت به امام زمان قانونی است یا خیر این مواد را لازم است بدانید...

الف) چون تمام تلاش هایم را میخواهم شفاف قرار بدهم که از لحاظ علمی پیشرفت کنیم هیچ رازداری ای صورت نمیگیرد... البته شاید اسم شما را در صورت نشر چیز دیگری بگذارم و خدا را شکر حافظه بدی دارم اما اگر اشتباهی رازتان برملا شد شاکی نشوید...

ب) هیچ چیزی که شما به من میدهید تعهد آفرین و امانت نیست حتی اگر قبول کنم امانت گرفته ام و حتی اگر تعهد بدهم.

فصل سوم اثبات راستگویی شما

ماده4) اگر مشکلتان نیاز به تحقیق دارد، اثبات راستگویی شما متوجه خودتان است. مثلا در زمینه اقتصادی اگر بدهی دارید تمام قضایا به عهده خودتان است و بنده یک انسان عادی هستم و کارآگاه نیستم.

تبصره) مسلمان کسی است که حقیقت جو است. من در درجه اول مشکلات مسلمانان را حل میکنم و اگر اضافه آوردم مشکلات حقیقت جویان را نیز برطرف میکنم اما هرگز دنبال رفع مشکلات افراد بیگانه از حقیقت و دروغگو نیستم.