هرچی دوست داری بنویس؟!

هرچی دوست داری بنویس...!



سلام و عرض ادب. من درحال نوشتن این پست هستم که منتقادانه با ویرگول حرف بزنم و انتظار دریافت پاسخ دارم.

ویرگول عزیز، آقای دست انداز بزرگوار و خانم خرگوش و کلی از مخاطبان دیگر شما در این سایت(نه چندان بد) منتقدانه و معترضانه، سخنان خودشون رو به صورت کلمه به کلمه و حرف به حرف و نقطه به نقطه(!) خدمت شما عرض کردند

پاسختان چه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

من می خواهم بدانم: چرا داری این کار ها را می کنی ای عزیز دلللل؟؟؟!

ما می خواهیم بدانیم: چرا بی عدالتی می کنی؟؟؟؟!

بخاطر پوووووووووووووووول؟؟!

خدایی این کار درست نیست... نه مذهبی و دینی... نه قانونی... نه انسانیت و مردانگی...

چرا پاسخ نمی دهید؟ چرا می پیچانید؟!

اینقدر پست و محتوای بی ارزش... شما از این کاه ها کوه می سازید...!!!!

اینقدر پست، محتوا و چالشهای ارزشمند و مفید، شما دارید از این کوه ها کاه می سازید؟؟

ویرگول، وات دا فاز؟!

لطفا حداقل یک پست با موضوع پاسخ به پست ها منتقدانه و معترضانه ی ما بنویس، مَرد!

مَرد باش، ویرگول!

چرا اینقدر موضوع ها و چالش ها چرت و پرت داری، نمی تونی "حال خوبتو با من تقسیم کن" رو به موضوع ها اضافه کنی، لعنتی؟؟؟!

اگر هم در راه این پست، مسدود گشتم، بدانید در راه حق بوده است.


بنده، از الان، انتشارات "معترضان_ویرگول" را راه اندازی می کنم تا این اعمال ناعادلانه ی شما رو نابود کنیم!