تجربه‌ی شخصی استفاده از اتو استیک یا otostick

تصویر اتو استیک، از سایت شاپ ایرلند اخذ شده است.
تصویر اتو استیک، از سایت شاپ ایرلند اخذ شده است.

اتو استیک به عنوان یک روش جایگزین برای عمل زیبایی گوش است. من خودم به شخصه یک‌بار یک بسته‌ی آن را خریدم و از آن به نحو احسنت استفاده کردم. در ادامه‌ی متن به چند سوال در رابطه با آن پاسخ میدهم.

اول باید به چند سوال که جواب آن را ضروری میدانم پاسخ دهم. باید گفت در هر بسته ۴ جفت اتو استیک است، نه هشت جفت، یعنی در بهترین حالت به اندازه‌ی ۴ هفته ۷ روزه میتوان از آن‌ها بهره برد. به عبارتی هر بسته برای یک ماه جواب میدهد، این گفته در حالتی صادق است که آب به اتو استیک نخورد وگرنه تا سه روز میتوان بروی آن حساب باز کرد.

سوال مهم دیگه اتو استیک هیچ تداخلی با عینک ندارد نگران آن نباشید. دسته‌ی بسیاری از عینک‌ها نیز صاف میشود ولی اصلا نگران آن نباشید.

اتو استیک پاسخی برای گوش‌های بزرگ و ضخیم نیز هست، این حرف را از روی تجربه‌ی شخصی خود می‌زنم، همانطور که بروی بسته نوشته بود اتو استیک به خوبی پاسخی ۷ روزه برای گوش اینجانب داشت.

استفاده از اتو استیک حالتی شبیه ‌سازی از عمل گوش نیست باید بدانید که در عمل گوش کل غضروف برداشته می‌شود ولی در این حالت تنها غضروف گوش تا میخورد.

خرید آن در بعضی جاها شبیه خرید آدامس هست اما این‌جا، منظورم تهران-ایران است، دشوار تهیه می‌شود. و هزینه‌ی بالایی نیز دارد. هر بسته ۴ عددی، قیمتی بالایی برای سالی که تهیه کردم، تابستان ۹۷-۹۸، داشت. تازه اینکار را به کمک اقوامی که خارج از ایران زندگی می‌کردند و می‌رفتند و می‌آمدند با قیمت ۳۵۰ تومان تهیه کردم. آن زمان سایت‌های واسط، سایت‌های خرید از آمازون، ۴۵۰ تومان قیمت زده بودند و تا چند ماهی زمان می‌برد تا به دستمان برسانند. (نوشته در ساعت ۸ شب ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰)

خرید این محصول شما را در عمل جراحی گوش مصمم می‌کند. چرا که اعتماد به نفس یک فرد با ظاهری قابل قبول و یا خوب ، و یا شایدم عالی را تجربه خواهید کرد و عمل جراحی را برای فرد ملموس می‌کند.


تصویر از سایت آمازون اخذ شده است.
تصویر از سایت آمازون اخذ شده است.


در ضمن سوالی بود در خدمت هستم.

با تشکر. اینجانب سهراب خان‌بدر.



منبع تصویر یکم سایت فروش شاپ ایرلند است.

منبع تصویر دوم سایت آمازون است.