تو این شب‌های آخر زمستون، بیاید با هم شاهنامه گوش کنیم

من از بچگی عاشق داستانای شاهنامه و شخصیتاش بودم‌. خیلی وقت بود که دلم میخواست شروع کنم به خوندن شاهنامه، اما فرصتش پیش نمیومد. حدودا یک سال پیش بود که از طریق یکی از دوستام با پادکست فردوسی خوانی آشنا شدم، و از اون موقع خیلی شب‌ها با گوش دادن به این پادکست، قدم به دنیای جذاب و شگفت انگیز شاهنامه گذاشتم و از شنیدن داستان‌هاش لذت بردم.

این پادکست هر هفته پنجشنبه شب منتشر میشه و تا حالا صد و هفت قسمتش اومده. گوش دادن به صدای گرم و دلنشین امیر خادم که اشعار شاهنامه رو می‌خونه و داستان‌هاشو تعریف می‌کنه، همیشه حال منو خوب کرده. تو این شب‌های زمستونی که بخاطر شرایط پیش اومده خیلی‌هامون حال زیاد خوبی نداریم، تصمیم گرفتم که این حال خوبمو با شما هم قسمت کنم. بیاید با گوش دادن به اشعار شاهنامه از شنیدن قصه‌های قشنگش لذت ببریم، با شخصیت‌هاش زندگی کنیم، و اینجوری حال خودمونو خوب کنیم :)

اگه شما هم دوست داشتید که به این پادکست گوش کنید، میتونید از طریق لینک‌های زیر این کارو انجام بدید، و یا تو اپلیکیشن‌های انتشار پادکست اسمش ( فردوسی خوانی یا Reading Ferdowsi ) رو سرچ کنید تا پیداش کنید.

لینک وبسایت این پادکست

لینک کانال تلگرام این پادکست

لینک این پادکست تو اپلیکیشن کست باکس

https://castbox.fm/va/1452627