خبر خوب : معرفی کانال یوتیوب ما + VPN رایگان و پر سرعت

کانال یوتیوب ما هم تاسیس شد

و از الان میتونید ویدیوهای مارو در بستر پلتفرم یوتیوب هم مشاهده کنید و از این به بعد لینک ویدیوها در وبسایت یوتیوب برای شما به نمایش در خواهد آمد



میدونم که حتما شما هم با خوندن این مطلب میگید که : ای بابا یوتیوب که فیلتره ، پس ما فیلتر شکن از کجا بیاریم ؟

نگران این مشکل هم نباشید یه فیلتر شکن همون VPN رو بهتون معرفی می کنم که برای من تجربه بهتری از VPN های پولی رقم زده اسم این VPN هم ZenMate Free VPN هست که میشه به صورت افزونه برای مروگر های کروم و فایر فاکس نصبش کرد چه نسخه ویندوز و چه نسخه موبایلی هر بار هم که مرورگر رو ببندید و دوباره بازش کنید نیازی نیست که دوباره VPN رو روشن کنید این VPN اتصال پایداری هم داره و من این 2 روزی که باهاش کار کردن ندیدم که قطع بشه در ضمن سرعت خوبی هم داره پس به شما هم پیشنهادش می کنم

شما میتونید برای دانلود ZenMate VPN از chrome web store کلیلک کنید

شما می تونید برای دانلود ZenMate VPN از بازارچه دانلود افزونه های فایر فاکس کلیلک کنید

پیشنهاد من این هستکه از سرور ایالات متحده آمریکا استفاده کنید

خب پس مشکلتون برای دیدن ویدیوهای ما در یوتیوب و دیدن ویدیو های بقیه یوتیوبر ها حل شد

فقط مونده معرفی خود کانال

اسم کانال اینگلیسی هستش : Nojoom TV

لوگوش هم که پایین دارید میبینید

با این لوگو کانال مارو بشناسید
با این لوگو کانال مارو بشناسید


یه عکس هم از صفحه ی اول کانال بزارم (این عکس در تاریخ 1400/5/8 و در ساعت 5:10 pm گرفته شده )

صفحه ی اصلی کانال : کاور کانال آپلودها لوگو و اسم کانال و دکمه سابسکرایب
صفحه ی اصلی کانال : کاور کانال آپلودها لوگو و اسم کانال و دکمه سابسکرایب

و در عکس دوم : (این عکس در تاریخ 1400/5/8 و در ساعت 5:14 pm گرفته شده )

پلی لیست های فعلی کانال و کانال های مورد علاقه من که به موضوع کانال من مرتبط هستن
پلی لیست های فعلی کانال و کانال های مورد علاقه من که به موضوع کانال من مرتبط هستن
این هم لوگویی هست که برای فیلم هامون استفاده می کنیم
این هم لوگویی هست که برای فیلم هامون استفاده می کنیم


خب وقتشه که لینک کانال رو بهتون بدم حواستون باشه که موقعی که زدین روی nojoomtv.youtube.channel سابسکرایب کردن کانال و زدن زنگوله نوتیفیکیشن یادتون نره تا به محض انتشار ویدیوی جدید با خبر بشید

آدرس شبکه های اجتماعی مارو هم که دیگه دارید ولی برای اطمینان دوباره میگم :

آدرس سایت ما : www.Noojom.TV.com

آدرس کانال تلگرام : t.me/tv_noojom

آدرس کانال وبلایت : weblite.me/Noojom.TV

اینم لینک کانال تازه تاسیس شده ی یوتیوب : nojoomtv.youtube.channel

فقط یه خواهشی دارم ازتون اگه خدا خواست و یه روزی به درآمد زایی رسیدیم چونکه درآمد یوتیوب بیشتر از آپاراته و خب فعالیت توش سختره و رقبای بیشتری هم داریم تا جایی که براتون مقدوره ویدیوهارو در کانال یوتیوب ما تماشا کنید

اگر هم مشکل VPN دارید برید به لینک زیر :

https://officebaz.ir/youtube/


با تشکر از شما که تا آخر همراه ما هستید