۸ آهنگ برتر یاس تاکنون

یاسر بختیاری، با نام هنری یاس، یکی از پرطرفدار ترین و بهترین خواننده های رپ فارسی به حساب میاد که کار حرفه ای خودش رو با آهنگ بم( که این آهنگ در مورد زمین لرزه بم بود ) در سال ۱۳۸۰ شروع کرد، یاس چند سال بعد از این آهنگ، آهنگ سی دی رو بشکن( که برای انتشار فیلم خصوصی بازیگر معروف خوانده بود) رو منتشر کرد که توانست محبوبیت و معروفیت زیادی بدست بیاره. اما من امروز تصمیم گرفتم تا شما رو با ۸ آهنگ برتر این خوانده، آشنا کنم، پس بدون هیچ معطلی‌ای با من همراه باشید.

به این موضوع توجه داشته باشید که توی این مقاله فقط آهنگ هایی درون لیست قرار دارد که از یاس به صورت مستقل منتشر شده باشه و یاس خواننده اصلی اون باشه.

8.Lal (لال)

خواننده: یاس

آلبوم: ندارد

سال انتشار:(۱۳۹۹)2020

لینک دانلود: کلیک کنید

7.Bad shodam(بد شدم)

خواننده: یاس

آلبوم: ندارد

سال انتشار: (۱۳۹۳)2015

لینک دانلود:‌ کلیک کنید

6.Man Mijangam(من میجنگم)

خواننده: یاس

آلبوم: ندارد

سال انتشار:2012

لینک دانلود: کلیک کنید

5.Sarbaze Vatan(سرباز وطن)

خواننده: یاس

آلبوم: ندارد

سال انتشار: 2011

لینک دانلود: کلیک کنید

موزیک ویدیو: کلیک کنید

4.Man Edameh Midam(من ادامه میدم)

خواننده: یاس

آلبوم: ندارد

سال انتشار: 2014

لینک دانلود: کلیک کنید

3.Sefareshi(سفارشی)

خواننده: یاس

آلبوم: ندارد

سال انتشار:2019

لینک دانلود: کلیک کنید

موزیک ویدیو: کلیک کنید

2.Nameyi Be farzand(نامه ای به فرزند )

خواننده: یاس

سال انتشار: 2016

لینک دانلود: کلیک کنید

موزیک ویدیو: کلیک کنید

1.Sarkoob(سرکوب)

خواننده: یاس

آلبوم: ندارد

سال انتشار: (۱۳۹۵)2017

لینک دانلود: کلیک کنید

خیلی ممنون که پست را مطالعه کردید. اگر از این مقاله خوشتون اومد لطفاً لایک کنید و اگه نظری داشتید، حتما کامنت بزارید تا باهم بیشتر گپ بزنیم. به نظر شما کدام آهنگ یاس از دیگری بهتر بود؟ حتما در بخش کامنت ها برام بنویسید.