دیوار عزیز ..

عکس از گوگل
عکس از گوگل

مدتها بود با ی سری وسایلم مشکل داشتم نه به درد دکوری و استفاده میخورند و نه دلم میومد بندازمشون دور .. چندین بار تو جابه جایی ها تصمیم داشتم دیگه با خودم نبرمشون اما باز دلم نمیومد . به خودم میگفتم حیفه ..

ولی با مرتب شدن خونه تمام اون لوازم وجهه خونه را خیلی نابسامان و ناجور میکردن ،اصلا برای من و خونه ام مناسب نبود .

تا اینکه ی روز یکی از دوستای خوبم که واقعا همیشه تو انجام کارام و حتی تصمیماتم ازش کمک میگرفتم اومد خونمون .

منم داستان این لوازم را براش تعریف کردم .. بعد از اینکه ماجرا را براش تعریف کردم و گفتم دلمم نمیاد که بی دلیل بندازمشون دور و ای کاش یکی که میتونست از این لوازم استفاده کنه . دوستم رو به من خنده ای کرد و گفت :اینکه کاری نداره .چند سالیه که این جور مشکلات با وجود ی گروه توانمند برطرف شده . گفتم : چه گروهی. گفت ی گروه به اسم سایت دیوار . که تو هر شهری میتونی از طریق ی مرورگر بهش دسترسی پیدا کنی و لوازمی که دیگه مورد نیازت نیست در اختیار عموم قرار بدی ، و اونها با جستجو تو سایت دیوار میتونن لوازم مورد نیازشون را با هزینه ای به صرفه از فروشنده که شما باشی خریداری کنن .

من با تعجب گفتم :فروشنده ؟

گفت : بله، شما در واقع با عکس هایی که از وسیله تون میگیرید میتونید اون را تو سایت دیوار درج کنی تا همه ببینن و ازت اون وسیله را بخرن . هم تو وسیله ات را دادی به خواهانش و هم اون طرف با ی هزینه اندک تونسته لوازم مورد نیازش را تهیه کنه .. در واقع این سایت دیوار فرصتیه برای همه کسانی که مدت استفاده از اجناسشون را تموم کردن مثلا ی خانواده ای ی تخت برا نوزادشون خریدن که تو سیسمونی استفاده کردن و حالا کودکشون که سه ساله شده یا حتی ی ساله دیگه اون تخت به کارشون نمیاد اونها میتونن بیان تو سایت دیوار و تخت را برای فروش بزارن ، تازه اونام میتونن ی تخت با کاربری فعلی شون برای کودکشون از تو سایت دیوار پیدا کنن و بخرن .. یعنی در واقع این سایت دیوار ی معامله دو سر سوده .. هم لوازمی که دیگه به کارت نمیاد را میزاری برا فروش، هم وسایلی که مورد نیازت هست را میتونی بخری .. خیلی اوقات ماها از یسری لوازممون به ندرت استفاده کردیم یا به خاطر جابه جایی منزل دیگه تو خونه جدید جا نمیشه و یا جاگیره ،حالا به جای اینکه بزاریمش سر کوچه یا حتی سمسار خبر کنی که با ی قیمت غیر متعارف ازت بخره، ی شهروند که بهش نیاز داره، اون را بهش میفروشی .خیلی اوقات لوازم نو و سالم هستن و این برای مصرف کننده فرصت خیلی خوبیه ، به نظرم سایت و اپلیکیشن دیوار را همه باید داشته باشن و ازش استفاده کنن .

با شنیدن حرف های دوست خوبم من خیلی خوشحال شدم و به محض رفتنش ی گشتی تو خونه زدم هر چی وسایلی و لوازم داشتم که چند وقتی بود ازش استفاده نکرده بودم و به کارم نمیومد شروع کردم با گوشیم ازشون عکس گرفتن و بعد با کمک همسرم که دیگه یک ساعتی بود خونه رسیده بود و از تصمیمم خوشحال بود،همه عکس ها را تو اپلیکیشن دیوار آپلود کردیم ..

چند روزی نگذشته بود که عزیزانی با من تماس میگرفتن و بابت لوازم ها ازم سوال میپرسیدن بالاخره تو کمتر از سه روز تموم وسایلی که نمیخواستم و حیفم میومد دور بندازم به کمک سایت دیوار به فروش رسوندم .. حالا من بودم و ی خونه خاص با لوازمی که جدی جدی به کارم میومدن و ازشون استفاده میکردم .

حالا با ی فنجون قهوه روی مبل نشستم و دارم از خونه پر از انرژی مثبتم لذت میبرم .

یادم رفت بگم چند وقتی بود احساس میکردم به ی کتابخونه چوبی جمع و جور نیاز دارم دیروز با کمک سایت دیوار با ی قیمت مناسب خریدمش ، حالا بعد از نوشیدن قهوه ام باید برم کتاب های نازنینم را توش بزارم .

گروه محترم سایت دیوار ازتون ممنونم .