عکس ها .. خاطرات .. یادها ..

دایی مرحومم (حاج ابراهیم غفوری)
دایی مرحومم (حاج ابراهیم غفوری)


(زمانی که این مطلب را نوشتم داییم زنده بود - اما حالا با گذشت چندین ماه از اون روز از دستش دادم . روح همه عزیزان از دست رفته شاد .. )

عکس ها ..
عکس ها چیستند ؟
عکس ها برای ثبت لحظه ای ، آنی ، از عمر کوتاه یا بلند ماست .. ثبت لحظات با هم بودن .. در کنار عزیزانمان بودن .. در کنار دوستان و آشنا ها بودن .. عکس ها .. زمانی که به عکس ها خیره میشویم حتی بوی آن لحظه به مشاممان خواهد رسید .. حتی درد و شادی را از درونشان حس میکنیم ..
عکس ها خیلی با ارزشند .. و گذر زمان ارزش آنها را صد چندان میکند ..
لحظه های غم انگیز با دیدن عکس های کسانی که دیگر بینمان نیستند مرا به این تکاپو می اندازد ، عکس کسانی که هنوز در کنارم هستند از وجودشان هر چه بیشتر بهره ببرم و از گرمای حضورشان بیشتر استفاده کنم ..
شاید خیلی زود دیر شود و دیگر حتی خودم شانسی برای دیدن عکس های خودم یا عزیزانم نداشته باشم .
عکس ها ..
تا آخر امسال عکس عزیزانتان را ببینید اما نه .... قبل از عکس ها حتما خودشان را از نزدیک ببینید و لمس کنید .. لحظات خوب و خوشی را در کنار عزیزان جانتان براتون آرزومندم ...
عکس ها دوستتان دارم .. شما قاب کسانی هستید که دیگر حسشان نمیکنم و یا کمتر میبینمشان ..
عکس ها .. قاب دوست داشتنی لحظات گذشته عمر کوتا و بلند ما ..
من عکس ها را با تمام حس دلتنگی که دارند دوستشان دارم .. حتی اگر بعضی از آنها قلبم را به درد بیاورد ..
همه عکس های زشت و زیبا را دوست دارم ..
حتی انجایی که موهایم مرتب نبود و یا لباسم کثیف بود ..
عکس ها دوستتان دارم ..
ثبت لحظه و نگاه کردن به آن لحظه مرا به شوق و ذوق با هم و در کنار هم بودن در اولین فرصت سوق میدهد ..
برای با هم بودن دلم پر میکشد ..
برای ثبت لحظه ها دلم پر میزند ..
عکس ها دوستتان دارم ..