?نمایشگاه عکس اول

دوست خوب ویرگولیم محسن، یک حرکتی رو شروع کرده که اینجا عکس هامونو برای بازدید کسانی که برای هنر ارزش قائلن و‌نگاه زیبایی به دنیا دارن به اشتراک بگذاریم.

این سری پست های نمایشگاه رو به توصیه محسن شروع میکنم، انشالله بقیه دوستان هم به این حرکت بپیوندن تا از عکس های خوب و دلیشون همگی لذت ببریم.

من توی عکاسی سعی میکنم فعلا محدود به سبک خاصی نباشم و همه سبکی رو امتحان کنم تا به اون سبکی که واقعا مورد علاقمه برسم.

خیلی فکر کردم اولین نمایشگاه عکسمو‌ از چه موضوعی شروع کنم.

برای عاشقان طبیعت و جادوی رنگها، چی بهتر از غروب و طلوع خورشید میتونه برای عکاسی شگفت انگیز باشه!!!

همیشه برام طلوع و غروب خورشید معنای خاصی داره و به نظرم هیچ دوتا عکسی از این منظره شبیه به هم نیستن، چون توسط افراد مختلف، تو مکان های جغرافیایی مختلف و با شرایط روحی متفاوت گرفته شده.و یقینا اعتقاد دارم شرایط روحی مختلف عکاس در عکسهاش متبلور میشه و میشه به وضوح این رو در عکسهاش دید.

البته اینم بگم من خودمو عکاس نمیدونم، و فقط تو مسیرش قدم گذاشتم.

یک توصیه هم دارم، موزیک زیر، موزیکی هست که من موقع عکاسی از طلوع و غروب گوش میدم، حس خوبی بهم میده، و دوست داشتم باشما به اشتراک بگذارم تا شماهم موزیک رو پلی کنین و به دیدن عکسها بپردازین


https://soundcloud.com/raphael-laouen/sunrise?ref=clipboard&p=i&c=0&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

جزیره قشم. بهمن ۱۴۰۰

sunset
sunset


Sunset
Sunset


جزیره کیش، اسفند ۱۴۰۰

یکی از جذابیت های عکاسی هنگام غروب خورشید، عکاسی به سبک سیلوئت هستش.

عکس های سیلوئت زیادی از کشتی یونانی کیش دیده بودم.

دلم میخواست یه عکس خاص ازش بگیرم، بعد از حدود ۱۰۰ تا شات که زدم و اون چیزی که دلم میخواست نشد، یک مرتبه دیدم یک دسته پرنده دارن میرن سمت کشتی، و منی که تنظیمات دوربینم آماده بود و کادربندی هامم انجام داده بودم، تو همون حالت خشکم زد و منتظر فرصت مناسب موندم، تا اینکه پرنده ها بعد از چند بار نزدیک شدن به کشتی و برگشتن، بالاخره تصمیم گرفتن روی عرشه کشتی فرود بیان و من با خوش شانسی، تونستم این شات رو ثبت کنم.


سیلوئت کشتی یونانی
سیلوئت کشتی یونانی


جزیره هنگام، بهمن ۱۴۰۰

داستان عکس های جزیره هنگامم رو درپست جدا بهش پرداختم، پس فقط به قراردادن عکسهاش اینجا بسنده میکنم.

Sunset
Sunset


Sunset
Sunset


طلوع خورشید، بابلسر،مرداد ۱۴۰۱

یکی از جذابیت های عکاسی هنگام طلوع خورشید اینه که شما میتونی بشینی به تماشای طلوع و برگشتن قایق های ماهیگیری رو تماشا کنی.

انگار خورشید با اومدنش داره نوید یک روز تازه رو میده و هشدار میده به اهالی شب و صیاد ها که دست از کارتون بکشید، چون قراره روز تازه ای برای زندگی کردن شروع بشه.

من و دوربینم در انتظار خودتمایی خورشید…
من و دوربینم در انتظار خودتمایی خورشید…


Sunrise
Sunrise


Sunrise
Sunrise


Sunrise
Sunrise


طلوع خورشید، بابلسر،مهر ۱۴۰۱


غروب، بابلسر

Sunset
Sunset


ممنون از نگاه زیباتون که تا اینجا نمایشگاه رو دنبال کردین.

عکس ها زیادن و فرصت نمایشگاه کم.

دوست دارم یک سری هم به اصفهان بزنیم و از نگاه زندگی شهری اونجا به غروب خورشید خیره بشیم:

غروب سی و سه پل
غروب سی و سه پل


مسجد جامع اصفهان
مسجد جامع اصفهان




و من همچنان خیره به خورشید….
و من همچنان خیره به خورشید….

پایان نمایشگاه اول.