ویرگول
ورودثبت نام
شب روز (تخس دیوونه قدیمی!)
شب روز (تخس دیوونه قدیمی!)
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ببعی برفک قشنگم..

ببعی،برفک قشنگم
اینو وقتی دارم مینویسم برات که ده دقیقه ای نمیشه که بغلت کردم و بوییدمت...
حتی بعد ده دقیقه هم دلم برات تنگ شده
میدونم هیچ وقت نمی‌خونی این حرفو چون نه دست داری نه گوشی!
تویی و اون سُم های قشنگت!
خیلیا میگن حیوون پرستم ولی من فقط دوستدار توام ! دوستدار شما حیوونای با نمک!
شاید اصلا نفهمی من کیم!
فقط بدونی که یکی هست که وقتی دلش میگیره سفت بغلت میکنه، می‌بوستت و نوازشت میکنه‌
یکی که بهت با فارسی با زبون بی زبونی میگه بیا آب بخور بعدا تشنه ات میشه ها! البته نمیدونم این"یکی"چقدر عاقله که اینطور باهات حرف میزنه!آخه تو که به غیر بع بع کردن چیزی بلد نیستی!
یکی که صدات می‌کنه برفک ،وقتی نگات می‌کنه یاد دنیای بعدی میوفته ،با غم تو گوشت میگه ببعی ماهم ی روزی میریم...:)
نمیدونم دلیلش چیه که این یکی انقدر یاد مرگ میوفته! شایدم بخاطر اینه که آدما موقع خوشحالی تورو قربانی اون شادی میکنن و خونوادت رو عزادار

یکی که بوتو خیلی دوست داره! مخصوصا موقعی که بو شیر میدی!
یکی هست که گه گاهی بهت غذا میده اونم اگه یادش بیوفته! مطمئنم اگه بقیه بهت نمی‌رسیدن تا الان نداشتمت و تلف شده بودی!
میدونم نمیزارن برا همیشه داشته باشمت،تهش یک سال دیگه...
پس سعی میکنم بهت خیلی دلنبندم
این خیلی سخته اما اگه کمتر ببینمت شاید کمتر بغض کنم که من تو رو برا همیشه ندارم!
1/4/1401


تخس دیونهفرناز شب روزحال خوبتو با من تقسیم کنغم و شادیبزغاله
دانشجوی تاریخ . farnazshabrooz@gmail.com ENTP_A
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید