چند زبانه ها چه خصوصیات اخلاقی دارن؟


الان یه چند تا اخلاق چند زبانه ها رو عرض میکنم

۱. زبان همون بازی براشون، مثل گیم، زبان برای من تفریح، یه طور استراحت، یه پیشنهاد دوستانه اگر زبان درس میبینی یه لطفی به خودت بکن، حتی طرف انگلیسی هم نرو چه برسه به زبان های دیگه

۲. حال میکنن چند زبان با هم بخونن

۳. به چپشونم نیست بقیه چی فکر میکنن، مثلا اگر بقیه بگن لهجه ات بده، یا چقدر میخونی؟ یا بگن این همه با هم! یا بگن چقدر طولش میدی یا مثلا من فلان زبان میخونم تو نمیتونی یا اینو اینجا اشتباه گفتی  یا من از تو بهترم ...

۴. براشون مهم نیست چقدر طول بکشه زبانها تمام بشه براشون مهم بتونن به اون حدی که خودشون میخوان برسن

اکثر چند زبانه ها بعد خوندن شروع میکنن به ویدیو ساختن و آشنا کردن بقیه با کشورشون مثلا از ایران میگن

یا به ایرانی ها از اون کشور شایدم هر دو، برای من هر دو...

5. ماها نمیگیم به فلان زبان مسلط هستم!! ما میگیم آشنایی دارم، وقتی یکی میگه مسلط ام، حتی برای زبان فارسی هم باید بهش شک کنی، تسلط یعنی متون ادبیات خاص هم بخونی، پس حداقل باید ارشد یا دکتری اون زبان داشته باشی

6. ما میدونیم هر کی ممکن اشتباه کنه پس اشتباهات زبان برامون فاجعه نیست

7. ماها عاشق ارتباط برقرار کردن با دیگرانیم

8. دیدن فرهنگ ها، شخصیت و ... هستیم

9. ما با هر زبان زندگی می‌کنیم

10. حال میکنیم

11. اگر بهمون بگی تو بلد نیستی، بهت میگیم بله شما بلدی ... تو دلمون میگیم چند سال دیگه می‌بینیم کی بیشتر میخنده منه چند زبانه، یا اونی که فکر فقط تخریب

12. من با دیدن فیلم، سریال، آهنگ ... دلم میخواد تمام زبان ها رو درک کنم نه زیرنویس بخونم

خوندن چند زبان با هم یک هنر، برای بعضیا یکیش هم عذاب ...

شما چه مواردی رو دیدی؟