ادامه ی مسیر ...


یک ماه دوره ی کارآموزش کدنویسی وبسیما رو پشت سر گذاشتم. تجربه ای کارآمد و مفید بود برای من 18 ساله ای که تازه مسیرم رو شروع کردم. درسته به اسپرینت دوم راه پیدا نکردم اما همین یک ماه هم انگیزه و شوق لازم رو برای ادامه ی این مسیر به صورت جدی تر در من ایجاد کرد و اگر تا به امروز کمی درباره ی مسیری که درش قدم گذاشته بودم شک داشتم، وبسیما و این دوره یک ماهه باعث شد برای ادامه دادن این راه اطمینان پیدا کنم.

در این یک ماه تمام تلاشم رو کردم و بهترین چیزی که در توانم بود در این مدت کوتاه رو ارائه دادم و خوشحالم که الان با خودم نمیگم ای کاش زمان بیشتری رو صرف یادگیری و انجام پروژه می کردم. و به تمام کسانی که میخوان در دوره ی بعد شرکت کنن هم پیشنهاد می کنم تا از این موقعیت عالی استفاده کنند و بهترینشون رو ارائه بدن. حتی اگر از نظر دیگران شما بهترین نبودید این خیلی مهمه که از خودتون راضی باشید. چون تا زمانی که خودتون از کار خودتون رضایت نداشته باشید هیچکس دیگری هم کار شما رو جدی نمی گیره و اون رو نمی پذیره.

برای همه ی دوستانی که به اسپرینت دوم راه پیدا کردن آرزوی موفقیت های زیاد می کنم. به خصوص دوست با استعداد خودم که مطمئنم روزی میرسه که به همه با افتخار میگم ایشون دوست منه هاا :) از خانم پاسبان پور برای ریزبینی ای که داشتن که باعث شد خیلی نکات رو یاد بگیرم تشکر می کنم. و همینطور از آقای اسماعیلی برای صحبت های پر انگیزشون. مطمئنم 5 یا 6 سال دیگه که به این نوشته نگاه کنم یک خاطره ی خوب که باعث شروع مسیر کاری زندگیم در 18 سالگی شده بود، برام یادآوری میشه.

17 شهریور 1400 : هیچ داستان موفقیتی بدون شکست به اتمام نمی‌رسد