منهای یک تا ∞

' رو به جلو رو به افق تو باغچه نه اینبار تو بوستانی بزرگ '



" منهای یک "

فرید گل محمدی هستم 21 ساله از شهر بیرجند (خراسان جنوبی) ، خیلی کم حرف و کمی خجالتی شاید همین خصوصیت باعث شد من به کامپیوتر علاقه مند بشم و داستان زندگیم تغییر کنه و از آرزوی پزشکی به برنامه نویسی برسم. حدودا 4 5 سال پیش بود که اولین سایت و نه ولی اولین وبلاگمو رو روی رزبلاگ ساختم ، اون زمان از قالب های آماده استفاده می کردم برای وبلاگم و همیشه کنجکاو بودم که این قالب ها چطوری درست می شوند و همین کنجکاوی باعث شد که با دنیای بزرگ برنامه نویسی و طراحی وب آشنا بشم . اولین تجربه یادگیری من html بود و با وب سایت html.ir اما نه به صورت جددی!
گذشت و بواسطه کنکور مجبور! شدم کامپیوتر رو کنار بزارم و باعث شد کلی عقب بیُفتم خلاصه بعد گذشت زمان زیادی بالاخره کنکور تمام شد و رشته مهندسی کامپیوتر قبول شدم و دوباره تونستم به آغوش کامپیوتر برگردم :) تصمیمم رو گرفتم طراحی وب سایت رو جددی تر دنبال کردم و شروع کردم به طور خود آموزی به یادگیری html، css، js و تونستم به طور متوسط با این کد ها آشناییت پیدا کنم ولی خود آموزی مشکلات خودشو داره زمان خیلی زیادی می گیره + یادگیری دست و پا شکسته و از همه مهم تر اینه که نمی دونی کجای کار ایستادی ...

و همین باعث شد من داخل منهای یک دست و پا بزنم و به دنبال نقطه صفر برگردم..

گذشت و من به دلیل کنجکاوی درباره سئو با وب سایت وبسیما آشنا شدم و مطالب سئو رو در وب سایت و شبکه های اجتماعی وبسیما دنبال می کردم تا اینکه هفته پیش استوری ای (اینستاگرام آکادمی وب سیما) در رابطه با کارآموزش کد نویسی سایت دیدم (اونم به صورت رایگان!! اونم زیر نظر اساتید وبسیما o_O ) و یه حسی بهم گفت اینجا نقطه صفر تا ∞ منه، خلاصه تونستم در آزمون و مصاحبه با موفقیت شرکت کنم و تقریبا برسم به نقطه صفر خودم!



"نقطه صفر"
امروز یکشنبه 10 مرداد 1400! یکی از بهترین خبر هایی که می تونستم بشنوم رو شنیدم اونم قبول شدن در مصاحبه و ورود به کار آموزش کد نویسی پروکسیما، اینجا نقطه صفر زندگی منِ که امیدوارم بتونم ازش بیشترین استفاده رو بکنم. یادگیری اصولی در محیطی حرفه ای در کنار بهترین اساتید. این واقعا بزرگترین شانسیه که می شه به کسی که می خواد به طور جددی وارد دنیای برنامه نویسی بشه داد.



"∞"
امیدوارم بتونم با تلاش زیاد و با کمک پروکسیما این دوره رو با موفقیت پشت سر بزارم و گام های بلند بعدی زندگیمو بردارم که بزرگترینش اینه که برنامه نویس موفق بشم . و همینطور وقتی در آینده دارم به این پست نگاه می کنم لبخند به روی لبانم بیاد :)