چند روز قبل از ورود به سیاره

پروکسیما
پروکسیما



سلام. من مهدی انصاری نژادم. چند روز دیگه 26 ساله میشم و بعد از چند بار تلاش حالا موفق شدم وارد سیاره ی پروکسیما بشم. راستش قبل از این حدودا 8 سال پیش از دبیرستان البرز فارغ التحصیل شدم. بعد از اون با اینکه رشته‌ی دیپلمم ریاضی بود برای کنکور تجربی خودم رو آماده می‌کردم. یه چند سال از عمرم پشت کنکور گذشت و هزینه‌ی زیادی بابت فهمیدن و پیدا کردن مسیرم دادم. ترجیح دادم از درشته‌ی اقتصاد دانشگاه علامه که محافظ و پوششی بود برای سربازی نرفتن انصراف بدم و رشته‌ی اقتصاد دانشگاه تهران رو شروع کنم.

در مجموع از این تصمیمم خیلی راضیم چون در مجموع محیط درسی و غیردرسی دانشگاه تهران خیلی باعث رشد من شد. وسطای مقطع کارشناسی احساس کردم به کسب وکار بیشتر از اقتصاد در سطح کلان علاقه دارم پس رفتم به سمت رشته کارآفرینی دانشگاه تهران. همینجا چندتا نکته‌ی کنکوری بگم:

1. اگر حس درونی داری که تو رو به یک سمت خاص می‌کشونه برو سمتش چون اگه حرف عزیزترین آدمای زندگیت رو که چیز دیگه است گوشی بدی اونها جواب گویی عمر و انرژی از دست رفته تو نسیتن و در نهایت به این راضی میشن که ما فقط یه پیشنهاد دادیم.

2. از تجربه کردن نترس و بدون اگر طاقت بیاری اتفاقات خیلی خوبی در انتظارته.

درنهایت خوشحالم که بعد از چندبار تلاش وارد مجموعه وبسیما شدم و این سفر فضایی رو شروع کردم. امیدوارم بتونم بعد از این سفر زندگی کاری و شخصی حرفه‌ای تری رو دنبال کنم.