آموزش‌های تابستانی

چند سال است که به خاطر دانشجویانه بیشتر در حال یادگیری بازاریابی دیجیتال، طراحی سایت، بهبود موتور جستجو و چیزهایی از این دست بودم. کار با دوربین را تا حدی یاد گرفتم و ویرایش محتوای صوتی و تصویری را هم کمی آموختم.

ولی امسال به نظرم آمد باید وارد حوزهٔ یادگیری جدیدی بشوم. شاید بهتر باشد کمی کلاس داستان‌نویسی بروم، کلاس صداسازی و از این جور موارد. تازه شروع کرده‌ام به جستجو و فکر می‌کنم این طوری تابستان بهتری خواهم داشت.

در حال حاضر تقریبا همهٔ کارهای دانشجویانه را شخصا انجام می‌دهم که کار وقت‌گیری است گر چه آسان است ولی زمان زیادی از من می‌گیرد. امیدوارم این کندی پیشرفت در این مسیر ارادهٔ من بر توانمندسازی دانشجویان تا پایان عمرم را متزلزل نکند. از سال گذشته که همهٔ کارها را کنار گذاشتم و با تکیه بر سرمایه شخصی در تلاشم تا مسیر توانمندسازی را برای دانشجویانی که مثل من به مشکلات بسیاری برمی‌خورند، هموار کنم، تا به حال همیشه فلک سر ناسازگاری داشته است.

بهترین اتفاق بعد از چالش‌های بسیار اداری، بستن قرارداد با دانشگاه فردوسی مشهد بود که کرونای نابکار این کار را از من گرفت و دیگر امکان تمدیدش هم فراهم نشد. پس دوباره از این زمین خوردن برخواستم تا شروعی دوباره داشته باشم.

امیدوارم به این راه. گر چه نشانهٔ امیدبخشی فعلا نیست.