کالای خانگی خارجی به قیمت ایرانی

سلام

این روز های خرید کالای خانگی خیلی برای ما ایرانی ها سخت شده

از یه طرف محدودیت و تحریم از یه طرف این که به ما گفتنم کالای ایرانی هنوز کیفیت خوبی نداره

چند وقت بود داشتم به این موضوع فکر می کردم

و خوب به هیچ نتیجه ای نمیرسیدم تا این که یه آشنایی پیدا کردم که منو راهنمایی کرد

به من گفت یه سری برند وجود دارند که ایرانی نیستن ولی دارن داخل ایران منتاژ میشن

خوب منم به این فکر افتادم دارم یه کالای خوب می خرم از یه طرف پول داره میره تو جیب کارگر ایرانی

تو این برند ها که دور من استفاده می کردن همه از دوو و اسنوا پاکشوما می گفتن

ولی قانع نشدم به این حرف ها رفتن دنبال گشتن و به یه اسم به نام یورواستار رسیدم

هم به نسبت کالا هایی که به صورت قاچاق وارد میشن قیمت خوبی داشت هم کیفیت خوبی داشت نسبت به کارای ایرانی

به من اونجا گفتند این کالا داره تو ایران منتاژ میشه و تمامی قطعات ازایتالیا وارد میشه

باز من به نظرم خود شما اگر می خواهیدخرید بکنید پرسجو بکنید

تو بازار مخصوصا امیر حضور انواع قیمت های بالا و پایین هم من پیدا کردم

و مثل این که حتی این کار رو هم دارن تقلبی می زنن

من یه جارو به نام کالایاران پیدا کردم که ادا می کرد از خط اول تولید کارخونه داره میفروشه

قیمت شون نسبت به بقیه خیلی پایین تر بود اقساط هم داشتن

منم از خریدی که کردم راضی ام خود شرکت یورواستار اومد نسب کرد ولی اخر سر به نظرم

تصمیم با خود شماست و این فقط تجربیات من بود